Ibland får man verkligen bli glad.

Kekken

Välkänd medlem
9 mar 2007
421
0
16
Lycksele
Eftersom det ofta är väldigt lätt att skriva av sig när man blir arg/besviken tänkte jag skriva lite från "andra sidan".

Efter att ha blivit blåst på lite pengar när jag handlat grejer på olika forum för några år sedan har jag inte vågat chansa något mer:mad2:. Men så såg jag en annons här på snowmobiles forum.
Och efter lite sedvanligt frågande om produkten så blev det köp. Blev otroligt positivt överraskad. Tog 2 arbetsdagar så kunde jag hämta ut min "grej".

Sen fick jag dessutom ett meddelande av säljaren där denne undrade om jag fått paketet och om jag var nöjd. Kändes väldigt seriöst att man kollar upp om köparen är nöjd.

Vad jag egentligen vill säga med detta är att det finns folk som är att lita på.
Om denna tråd anses onödig så är den bara att någon mod tar bort den. Nu när jag fått skriva av mig lite.
 

shagwell

Välkänd medlem
17 jan 2011
1.202
0
16
luleå
Jag passar på att låna tråden som jag tyckte var väldigt passande att ge "dagens ros" till Stecka här på forumet för en mycket snabb och trevlig affär. Nu drar jag till boksjön med varma händer=)
 

Kekken

Välkänd medlem
9 mar 2007
421
0
16
Lycksele
Jag kan ju passa på att skriva att det var factory_racing jag handlade av. En ros till honom alltså.