Indy 650 goes edge [Bilder]

Nikke

Aktiv medlem
1 jan 2000
66
0
6
mycket snyggt

Mycket snyggt jobbat, blir lika imponerad varje gång någon gjort något liknande.
Hur lång tid tog det att göra och hur mycket kostade det? (du behöver inte svara på det om du inte vill)
jag blir lite sugen på att göra något liknande projekt med min gammla polaris.

Ha det så kul i vinter med "edgen" :)
 

Hellboy

Välkänd medlem
25 okt 2004
2.255
5
38
Ske-å
Jo du avis e ju bara förnamnet, min gamla indy ser rent ut förjä**ig :p Mycket snyggt gjort, ända som jag kanske tycker är väl att du skulle ha sparat tunnel i ren aluminium och inte lackat den :)
 

SlotH

Välkänd medlem
1 jan 2000
152
0
6
Sverige
Visit site
Först och främst får jag väl börja med att tacka för kommentarerna:)
Jag började med bygget i juni, och sedan dess har jag väl arbetat med skotern varnannan dag ungefär och angående budgeten så vet jag faktiskt inte. Har köpt så många delar att jag inte har koll på exakt hur mycket jag lagt ut.

Angående tunneln så funderade jag först på att blankpolera den, men orginalfärgen brukar sitta som ett djur, så jag tog den enkla vägen och målade den istället. Men det är ju aldrig för sent att göra om ifall det skulle vara så.

Fick hem min cobra ruta idag förresten, ska ut och montera den senare. Lägger upp bilder på det senare.
 

PolePosition

Välkänd medlem
31 dec 1999
1.055
0
36
37
Umeå
Alltså det är inte annat än imponerande. För att inte säga riktigt imponerande, ser verkligen inte ut att vara nå "hafsgjort" inte. Snyggt!!
 

Nikke

Aktiv medlem
1 jan 2000
66
0
6
Ja nu har jag bestämt mig för att bygga om min jag också.
blir ju lite så att man gör lika som många andra, men polarisen blir ju så grymt mycket snyggare om man bygger om den.
Och sen så har jag ju två stycken här då som jag kan fråga om jag får några problem ;)

Freestylefreak: det kommer att bli riktigt bra det där..