A aronH Ny medlem 27 jan 2007 4 0 1 27 jan 2007 #1 skulle vilja veta så mycket som möjligt om Scandic 377 -83, har fått en förfrågan om å köpa en för ett bra pris. så skriv på fördelar och nackdelar. /Aron
skulle vilja veta så mycket som möjligt om Scandic 377 -83, har fått en förfrågan om å köpa en för ett bra pris. så skriv på fördelar och nackdelar. /Aron
E eisen Medlem 12 jan 2007 24 0 1 Kiruna 27 jan 2007 #2 Födelar: Går billigt och förvånansvärt bra i snö Nackdelar: Är väl inte direkt nåt drag i motorn, sen är väl inte komforten den bästa heller. Våran gick under namnet järnhästen Är det enda jag kan komma på just nu
Födelar: Går billigt och förvånansvärt bra i snö Nackdelar: Är väl inte direkt nåt drag i motorn, sen är väl inte komforten den bästa heller. Våran gick under namnet järnhästen Är det enda jag kan komma på just nu
A aronH Ny medlem 27 jan 2007 4 0 1 29 jan 2007 #3 haha. okej. men tackar för svaret. någon mer som sitter inne på info om denna "järnhäst"
B bäckström Välkänd medlem 11 nov 2006 146 0 6 umeå 3 feb 2007 #4 Jag har också en 377!! fördelen är väl att den väger knappt något, går bra i snö! men inte någon arbetshäst direkt! men mycket rolig skoter tycker jag! drar knappt nå soppa, fördel!
Jag har också en 377!! fördelen är väl att den väger knappt något, går bra i snö! men inte någon arbetshäst direkt! men mycket rolig skoter tycker jag! drar knappt nå soppa, fördel!