Hej,
Någon här som känner till isarna i sandviken/högbotrakten och vet om dom bär och hur säkra dom är..?
Någon här som känner till isarna i sandviken/högbotrakten och vet om dom bär och hur säkra dom är..?
Bästa är att inte köra på dom alls än..Lynxdåre skrev:isarna är värkligen dåliga i år ! så ta det väldigt lungt om du är ute.
Mycket fart, ingen kälke och dagsljus är det enda som hjälper
Quethec skrev:Nu tog vintern slut i gävle då? :S
Skoterpeppe skrev:Nä så fan heller
Jag köpte skotern i lördags och har kört EN dag.... det måste komma mer snö och kallare väder annars stämmer jag smhi.
Nej, men mkt kan ju faktiskt hända, det är ju bara 11:e januari..
Köpt skoter nyss jag med =) (18:e) Verkar ska komma snö iaf om man kan lita på vädret på TV. Skulle behövas allra minst 10-20cm.Skoterpeppe skrev:Nä så fan heller
Jag köpte skotern i lördags och har kört EN dag.... det måste komma mer snö och kallare väder annars stämmer jag smhi.
Nej, men mkt kan ju faktiskt hända, det är ju bara 11:e januari..
HenkeEdge skrev:Köpt skoter nyss jag med =) (18:e) Verkar ska komma snö iaf om man kan lita på vädret på TV. Skulle behövas allra minst 10-20cm.
Isarna hörde jag dock kan vara luriga men får det hålla sig på minus ett tag så borde dom bli farbara snart ju.
HenkeEdge skrev:Nää jag har bara kört lite på lederna runt Östanbyn, Svibacka, Högbo.
Men har vart så pass skralt med snö å den som finns är såpass hårdpackad att det vart svårt att fått vettig kylning.
Men hoppas på det som börjat falla.