Jag vill bara GRINA! Stenmarks Maskin? Viper -04 Noslip

Status
Stängd för vidare inlägg.

Akksel

Aktiv medlem
27 jul 2007
64
0
6
Norrland
Jag har beställt små kraffs från stenmarks bara men det var fint packat, ingen vara var med som inte skulle vara där osv. Bra service helt enkelt. Tycker det är lite löjligt att börja skrika och gapa på stenmarks att hela problemet är deras fel. Det var ju ändå du som kund som skulle se att du fått rätt vara innan. Visst, dom skickade fel. Men jag tror knappast dom har nånting emot att ta tillbaka varan och byta eller få pengarna tillbaka. Och visst är det bra att du KRÄVER att du ska ha tillbaka pengarna för hjulet eller byta det. Men inte fan kan du gå runt och tro att dom är skyldiga dig nånting för att ha slösat 2000:- på att be en kompis byta drivhjulen åt dig, väldigt svårt tro det är en kompis som tar 2000:- för nåt sånt, men vad vet jag.

Om det var jag som ägde stenmarks och du endast skulle velat byta hjulet eller få pengarna tillbaka skulle jag gärna göra det. Men så fort man kommer och kräver pengar som man slösat själv. Som egentligen inte har nånting att göra med köpet av drivhjulet?
Det är väl ändå bara det dom är ansvariga för. Bara vad jag tycker. Trevlig helg. :beer:
 

Pyrro

Välkänd medlem
12 sept 2005
2.807
1
36
Sundsvall
Du kan ifrån början glömma med att de kommer betala dina mekanikerkostnader då det inte har det minsta med dem att göra.

Med en vänlig ton i ditt mail hade din framtid nog sett mer lysande ut och du hade förmodligen fått dina pengar tillbaka då Stenmarks är ett kanonföretag.
Hur det blir nu vet man aldrig då en otrevlig ton från kunden inte gör säljaren direkt mer hjälpsam.

Du får nog bita i det sura äpplet och sälja hjulen till någon privatperson med en mindre förlust på dem och beställa nya 8-kugg från utlandet.
 

Beretta

Välkänd medlem
11 okt 2006
5.518
33
48
Jahopp..

Jag har mycket fina erfarenheter av Stenmarks.

Varit kanontrevliga när jag varit där, samt i telefon.

Fina priser är det ofta.
 

Kodax

Välkänd medlem
24 sept 2008
170
0
6
Sundsvall
Stenmarks Ägare ringde upp mej sent i kväll långt efter arbetstid. Han började med att be om ursäkt så mkt för att dom hade gjort fel och konsekvenserna som hade blivit. Sen så kom vi överänns så båda vart nöjd och belåtna:hahaha::hahaha::hahaha:

Sen när jag skriver nått gör jag det för att jag vill ha hjälp el hjälpa andra med mina erfarenheter. Så ni barn som vill ha en word fight ta och regga Er på Lunarstorm ist och fortsätt åk bak på pappas skoter som ni står som ägare på i presen...

Tack O Hej!

Tråd Kan Låsas
 

stecka

Välkänd medlem
24 okt 2005
3.128
1
36
Jämtland,Lit
Släpp kaxigheten blir inte ett dugg bättre av de. Jag förstår att du blir upprörd när du får fel saker men att klanka ner på en firma så som du har gjort tycker jag är fullkomligt fel det kan ha blivit ett missförstånd på telefon vem vet jaja nu är du nöjd det är ju bra de.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.