Nä nog räcker de säkert för kylningen, men med en fläktkyld behöver du aldrig tänka på nå sånt, då kan du köra efter vägen hur långt som helst...Hur känslig är en vätskekyld vs fläktkyld motor för att gå varm ex, vid körning på isar med 1-5 cm snö på? är det riskabelt med en vätskekyld?
Om du har hjulboggie, men hur många moderna skotrar har det?Nä nog räcker de säkert för kylningen, men med en fläktkyld behöver du aldrig tänka på nå sånt, då kan du köra efter vägen hur långt som helst...
Men nu skulle han ju inte ha en modern skoter, eller de är ju om du ser TEX en Cobra som modern...Om du har hjulboggie, men hur många moderna skotrar har det?
No har man boggiehjul nu ochså, men inte lika många bara...men man slutade ju att använda hjulboggien på 70 talet så nog är cobran ganska modern i jämförelse
Ski-doo Elan hade väl hjulboggie en bit in på 90talet?men man slutade ju att använda hjulboggien på 70 talet så nog är cobran ganska modern i jämförelse
Hjulboggien har fortfarande inga slides som kan bränna fast i mattan.No har man boggiehjul nu ochså, men inte lika många bara...
5-9'an är en bredbandare (50cm) men båda är lika långa (396)...Vad är skillnaden på Ranger och 5-9an?
Om vi sammanfattar så är följande modeller vad ja ska kolla påJa tror nästan Rangern skulle passa dig bättre, för Cobran är inte den lättase men dän väger ju inte ett ton heller, men de finns lättare och rangern är smidig ochså...
Men båda är driftsäkra...