Köpa från boondocker ?

j0nteee

Välkänd medlem
18 nov 2006
158
0
6
Gällivare
tänkte höra med er ifall någon vet någon som köpt saker från www.boondockers.com, är det möjligt att beställa saker från dem ifall man bor i sverige ? eller måste man isf ha någon i USA som köper och sedan skickar åt en ?

har skickat mail till företaget men har inte fått något konkret svar ännu.. någon som har nån som helst erfarenhet av detta företag ?
 

camata

Välkänd medlem
25 okt 2005
3.870
9
38
Vad är det du ska ha?
Om jag kommer ihåg rätt så var det Devin @ Sled-Parts som gav mig ett fint pris på Boondocker turbo-kit till Yamaha RS.
Han ska nog kunna ordna alla BD-prylar du behöver, samt att hans varudeklaration på fraktsedeln hör till de bättre av alla USA-lev. jag har haft att göra med.
KAN hända att det dock var Rich Motorsports, jag kommer inte riktigt ihåg... Och den grabben heter kanske Kyle, eller nånting?

Edit: Det var inte Rich jag menade, det var KJ Motorsports. Och där tror jag att han hette Kyle.
 
Last edited:

Bizz3

Välkänd medlem
4 mar 2006
414
0
16
Skellefteå
Han heter väll Richard han på richmotorsport han är bra att göra med skriv summan så det blir mindre tull moms....
 

j0nteee

Välkänd medlem
18 nov 2006
158
0
6
Gällivare
jag funderar på ett turbo kit till draken, jag har hittat på andra ställen då ligger priset kring 34000:-, skulle bara kolla ifall man kunde hitta billigare innan man beställer.. men vart kan jag hitta Devin och dem andra ?

camata vad betalade du extra utöver turbo kitet ?
 

camata

Välkänd medlem
25 okt 2005
3.870
9
38
jag funderar på ett turbo kit till draken, jag har hittat på andra ställen då ligger priset kring 34000:-, skulle bara kolla ifall man kunde hitta billigare innan man beställer.. men vart kan jag hitta Devin och dem andra ?

camata vad betalade du extra utöver turbo kitet ?
Det blev aldrig beställt.
Tror det hamnade på runt 41 k, med alla dumma skatter/avgifter. Tror det var kring $4000 han ville ha för kittet.