köpa reservdelar

Status
Stängd för vidare inlägg.

jossan

Välkänd medlem
18 dec 2007
174
1
6
göteborg
tänkte kolla om jag kan få tipps på nåt bra ställe att köpa orginal reservdelar på försökt ringa bengans motor i 2 veckor men verkar som han gått i pension eller gett upp ska ha lite kylarslangar och dyl till en mountaincat 800
 

MrGreen

Välkänd medlem
1 jan 2000
1.700
0
16
57
Hoting
tänkte kolla om jag kan få tipps på nåt bra ställe att köpa orginal reservdelar på försökt ringa bengans motor i 2 veckor men verkar som han gått i pension eller gett upp ska ha lite kylarslangar och dyl till en mountaincat 800

Yngvessons maskin dom håller Sverige lagret på reservdelar till Arctic Cat åt KGK och är grymt bra att ha å göra med.
 

wildcat 700-92

Välkänd medlem
3 jan 2008
396
1
16
sollefteå
Yngevessons maskin 10/10.. :rock:

Bästa skoterhandlaren i Sverige enligt mitt tycke, synd bara att man inte kör Arctic :cool:
nja vet inte on jag håller med er där best packningsats till min wildcat 92 och fick en helt annan packningsats än den jag skulle hatrots don fick art.nr men best av dahlinsmotor i bollstabruk och fick direkt rätt packingsats till min wildcat
:):):)
 

MrGreen

Välkänd medlem
1 jan 2000
1.700
0
16
57
Hoting
nja vet inte on jag håller med er där best packningsats till min wildcat 92 och fick en helt annan packningsats än den jag skulle hatrots don fick art.nr men best av dahlinsmotor i bollstabruk och fick direkt rätt packingsats till min wildcat
:):):)
Alla kan göra fel, och Dahlin är bra att göra affärer med men han tar sina originaldelar från Yngvessons också.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.