Koppla in nödstopplina nyare Polaris

westermark

Välkänd medlem
8 mar 2009
708
0
16
Skeå
Var inte -05 sista året med gamla typen av chassie?
Jag har för mej att vi ska ha samma chassie, såhär ser då min ut:
 

Slarva

Välkänd medlem
25 jan 2008
646
1
18
Sitter en kontakt bakom tändningslåset, lyft huven och kika in så ska den sitta där.
 

Slarva

Välkänd medlem
25 jan 2008
646
1
18
Japp bara kliva in hos ÅF och beställa :) finns inte specifikt till just den modellen men nödstopp från IQ rr/r passar, men det har nog din åf koll på.
 

lliinkaan

Välkänd medlem
10 dec 2010
102
0
6
Salbohed
nej vi har inte samma chassie. jag har den äldre modellen som inte har dom 2 spåren på tunneln. Men ja gjorde precis som Slarva skriver så den biten kanske är samma :)
 

Eph

Välkänd medlem
19 jan 2013
170
2
6
Annars har du OFT Racing Tether Plug & Play Polaris


http://www.modshop.se/nyheter/oft-racing-plug-play-tether-polaris

- "So are you frustrated with tethers that require cutting, splicing and crimping wires and connectors only to have them come loose and not function?

Then OFT Racing's new Polaris Plug-n-Play tether is the answer to your problems! The tether will feature Pro-Armor tether with Polaris OEM connectors and light flexible sheathing."

Det är ju samma, men som jag fattar det så är den senare bara att plugga ihop i kabelpåsen på Pro Ride. Rätta mig gärna om jag har fel, jag går själv med funderingar på att beställa denna.
 

FOX rider

Välkänd medlem
10 okt 2006
1.426
9
38
46
Ludvika
Annars har du OFT Racing Tether Plug & Play Polaris


http://www.modshop.se/nyheter/oft-racing-plug-play-tether-polaris

- "So are you frustrated with tethers that require cutting, splicing and crimping wires and connectors only to have them come loose and not function?

Then OFT Racing's new Polaris Plug-n-Play tether is the answer to your problems! The tether will feature Pro-Armor tether with Polaris OEM connectors and light flexible sheathing."

Det är ju samma, men som jag fattar det så är den senare bara att plugga ihop i kabelpåsen på Pro Ride. Rätta mig gärna om jag har fel, jag går själv med funderingar på att beställa denna.
Har denna på min pro, bara att plugga in. Busenkelt
 

Eph

Välkänd medlem
19 jan 2013
170
2
6
Drog just iväg en beställning på oft-linan.

Har någon av er bilder att bjuda på som visar vart ni satt fast den? Gissar en metallvinkel som under styrets infästning? Eller annat?