Krockad, plastfel, felmonterat??? Rev

Berrabus

Välkänd medlem
5 okt 2008
150
0
6
Kiruna
Jag har nu sett att min renegade rev har har en så stor lucka vid vänstra lykt sidan att man lätt får in handen! När jag kollat på min galmma summit och brorsans summit som hade en lucka som MAX var en halv centimeter!!!!
Så nu undrar jag om min skoter är krockad, plastfel eller felmonterat???
Men jag har letat efter felet men har inta hittat något och jag har kollat om den är krockad men jag hittade inga buklor eller något snett. Men jag hittade ett märke på (den där delen som är på ytterkanterna utav a-armarna, samt att den delen håller i skidorna) "metallbiten" och jag har kollat noga när jag har stått på skotern på båda a-armarna och jag såg inte nått snett samt att a-armsfästerna i framvagnen såg hel felfrí ut.
Någon annan som har haft samma fel?
OBS!! har en bil på det men lykades inte få in den i forumet!
Är mycket tacksam för varje svar!
 

bubbaa

Aktiv medlem
9 mar 2009
68
0
6
Boden
ladda upp bilden på fuskbugg.se och länka! så får man se, har lite dåligt att tänka mig hur det ser ut, fantasin suger:)
 

pelunba

Välkänd medlem
7 feb 2007
146
0
6
Skellefteå
hade exakt likadant på min renegade, kanske int lika mycke men var betydligt större hål på vänstra sidan, jag kollande upp lyktan o den satt lite snett försökte bryta till den lite, var svår o justera är konstiga infästningar på den men lyckades räta upp den lite, sen justerade jag bara gångjärnen på huven så den kom mer mot lyktan på den sidan, så nu ser det mycke bättre ut.
 

Berrabus

Välkänd medlem
5 okt 2008
150
0
6
Kiruna
Jag tykte också nu att lyset verkar vara lite snett så det lär bli att man ska fixa det till sommarn.
 

renegadexx

Välkänd medlem
18 apr 2008
2.134
1
38
Östersund
kan de inte vara huven som e fel justerad! för de e ju avlånga hål i nerkant på den! fast då ska ju inte "piggarna" gå in?! ja eller så e de som alla säger lyset! lycka till!