[Uppdaterat: Senast editerat den 08-Jan-04 kl 02:51 PM (CET)][Uppdaterat: Senast editerat den 08-Jan-04 kl 02:50 PM (CET)]Hej! Har en Polaris xlt sks -95a.
Kylarvattnet blir aldrig varmt och jag undrar vad det kan vara. Termostat eller vattenpumpen?? Temp-Varningslampan har aldrig tänts.
Hur många mil törs man köra med separat oljetank innan det finns risk att pumpen lägger av? (min har gått drygt 500 mil)
Finns det nån oljeplugg för kedjehusoljan eller är det bara att ta bort kåpan. Nåt man ska tänka på vid byte??
Den blöddrar och går orent på låga varv, men vid lite gaspådrag så går den rent och fint och den är alltid lättstartad, det är en hel del småsprickor på insugsgummina men då skulle den väl gå riktigt kasst om det var hål?? Kan det vara dags för en förgasarinställning?
//Johan
Kylarvattnet blir aldrig varmt och jag undrar vad det kan vara. Termostat eller vattenpumpen?? Temp-Varningslampan har aldrig tänts.
Hur många mil törs man köra med separat oljetank innan det finns risk att pumpen lägger av? (min har gått drygt 500 mil)
Finns det nån oljeplugg för kedjehusoljan eller är det bara att ta bort kåpan. Nåt man ska tänka på vid byte??
Den blöddrar och går orent på låga varv, men vid lite gaspådrag så går den rent och fint och den är alltid lättstartad, det är en hel del småsprickor på insugsgummina men då skulle den väl gå riktigt kasst om det var hål?? Kan det vara dags för en förgasarinställning?
//Johan