tja är lite orolig för att det inte kommer vara nån snö där över nyår hur ser det ut i dagsläget har det tinat bort mycket snö?? har hört det har regnat och töat ganska mycket där dom senaste dagarna tacksam för svar mvh kristoffer
jaa det har ´tinat bort men har hört runt lite det finns mer snö desto längre upp på bergen du kom
Vi har stuga i Solberg, og der var det inga problem att ta sig upp på fjället, men är man i låglandet(tärnaby/hemavan), tror jag det blir tufft nu.. Har ju regnat en hel del.finns det någon möjlighet att ta sig upp på fjället med skoter nu eller är det förlite snö ? hur är det med snö på fjället ? (ungefärligt djup)
Vi har stuga i Solberg, og der var det inga problem att ta sig upp på fjället, men är man i låglandet(tärnaby/hemavan), tror jag det blir tufft nu.. Har ju regnat en hel del.
Kom nu hem från noen dager på stugan. Lite har man fått kjørt, men det är inte myket snö där nu. Kann tenka mig at det är 20cm i "lavlandet".nån med uppdatering om hur det ser ut däruppe nu efter jul ??