lägg under nya plastbelag under skidorna bara och spänn fast med en spännrem. måste vara det lättaste
Lättaste? Absolut inte! Varje gång man lastar/lossar ska belagen plockas på eller av. Med fasta belag på flaket är allt serverat. Bara köra på av utan att trixa med lösa prylar och trilskade spännremmar med frusna lås.lägg under nya plastbelag under skidorna bara och spänn fast med en spännrem. måste vara det lättaste
förstår inte varför man vill ha plast på flakbotten, som bli halkig när det är kallt och det blir is/snö och man ska gå och lyfta runt skotrarna på detLättaste? Absolut inte! Varje gång man lastar/lossar ska belagen plockas på eller av. Med fasta belag på flaket är allt serverat. Bara köra på av utan att trixa med lösa prylar och trilskade spännremmar med frusna lås.
Däremot blir det billigare med plastbelag på skidorna. - Var faktiskt ett alternativ jag funderade på eftersom jag i dagsläget "står till arbetsmaknadens förfogande" och försöker vända på varje krona. Men jag kom ju som sagt över 2st "Julasatser" för 800:- vilket ju inte är knappt 300 mer än lösa skidbelag.
Plastbelag på skidorna kan väl vara bra för dom som inte har eget släp och måste låna eller hyra.
Du menar Superglides.superclamp funkar fint.
En bits som passar. De brukar kallas för Safety eller Square. Brukar finnas med sådana bits i stora, billiga bitsatser från typ Jula.Ni som monterat superglides, vad har ni för nått att skruva med som passar i dom fyrkantiga hålen på skruvarna?
Tackar!En bits som passar. De brukar kallas för Safety eller Square. Brukar finnas med sådana bits i stora, billiga bitsatser från typ Jula.