Speedway-häng liksom =)Ej medlem/Inloggad skrev:men kör helt enkelt på en skida och och du vi svänga åt HÖGER på en skida ska du styra skidorna åt VÄNSTER och luta år HÖGER . Hajjar du ?
Ej medlem/Inloggad skrev:Du borde snart klara av en Elan...
Spela roll om det är skare eller ej...jo om man har en skoter som man bara behöver luta sig åt en sida sen lyfter den andra sig (t ex en ET 250) annars är det väl bara att luta åt vänster, svänga åt höger sen hålla balansen och har man en styrning som är glapp så blir det svårt, t ex på min Blizze, så när man svängar 3 cm DÅ ändrar skidorna riktning och sån skillnad tror jag knappast det är på många in på 90-talet om man inte voltat runt X antal ggr.et 340t/r skrev:jag e 13 år å klara att burka med en viking 96 å jag våger bara 63 så jag tycker jag gör de bra (de beror ju på ochså hur mkt snö de e så då e de ju lättare) men jag brukar klara de på hård skare
Norden_AN skrev:Spela roll om det är skare eller ej...jo om man har en skoter som man bara behöver luta sig åt en sida sen lyfter den andra sig (t ex en ET 250) annars är det väl bara att luta åt vänster, svänga åt höger sen hålla balansen och har man en styrning som är glapp så blir det svårt, t ex på min Blizze, så när man svängar 3 cm DÅ ändrar skidorna riktning och sån skillnad tror jag knappast det är på många in på 90-talet om man inte voltat runt X antal ggr.
Jo det är santet 340t/r skrev:Ja men om du jämför en et 250/viking i 4DC snö å nog tror jag att de e lättare att burka med en et 250 än en viking !