Lekmaskin sökes! 30-40k

KiNGsKoTeR

Välkänd medlem
31 aug 2010
552
1
16
Söderhamn
Söker en rolig lekmaskin, alltså kort skoter att surfa, hoppa lite, åka på mattan kks (A) och lite sånt :D Är ung så då kanske det blir lite klarare om vad jag vill ha ;)
Gärna en rev, rc eller sno pro. Men liknande kan ni komma med också :D
Priset där uppe som gäller. Årsmodell minst 04a.. Vet inte om priset är för lågt men Kan inte gå högre. Vi håller på att sälja våran nu och det är nära nu. Så kontaktar den/dom jag tycker är intressant här.

Hör gärna av er :D Måste inte vara 440 ;)

Ha't kul! :rolleyes:
 

_night_stalker_

Välkänd medlem
17 jan 2007
4.334
1
36
Strömsund / Straejmie
För dom pengarna så hade jag utan tvekan tagit en F7. Finns en anledning till att dom blev årets ledskoter varje år dom fanns till försäljning. Dom hänger fortfarande på helt nya maskiner och dänger flera av dom oxå.
 

Fish

Välkänd medlem
29 dec 2009
990
1
18
Arbrå
Jag har en F6 EXT 04 du kan få köpa. bor ju bara nästgårds oxå. Sitter F7 snoprodämpare på den, Slydog skidor och det medföljer en komplett ny kolvsats med kolvar,lager packningar osv. PM,a för mer info.
 

Fish

Välkänd medlem
29 dec 2009
990
1
18
Arbrå
Det går ju även bra att ringa på 073-8161365 oxå. EXT betyder att det bla är lång matta på den men kort dyna. DVS att den går jävligt bra i lössnö=) Men även sjukt kul fter leden. Kolvarna har jag köpt i förebyggande syfte då jag haft en jävla otur med andra skotrar. Dock är det jämn och fin kompression i den samt den går som ett troll.
 

LindeMan

Välkänd medlem
4 aug 2007
804
0
16
Funderar på nytro men då vill ja ha lite för min innan! är en 06as sno pro 440 med 04as f6 motor,
Det jag gjort är nya wiseco kolvar mm mm till denna säsong, nya insugsgummin, nya vforce. nya apv vajrar, nya bussningar i framvagn, nylackade delar, utbyggt kylsystem. xenon, slutburk, gel batterie, handtagsskydd, nya värmare, nya handtag mm mm
nyss fått igen boxen från uppdaterign till nyaste programvaran, justerat tps mm mm.
å detta är nog inte allt utan de ja kmr på nu!
me tanke på vad ja lagt ut osv så skulle man ju vilja ha iaf 55-60 men är inte dum! men under 50 släpper ja den inte.