Har du källa på det? Jag visste inte att Biltema bytt tillbaka till Statoil.exakt samma som Statoil helsyntet.
Har du källa på det? Jag visste inte att Biltema bytt tillbaka till Statoil.exakt samma som Statoil helsyntet.
Har beställt en väska och en linQ dunka av han nu! hoppas bara det blir snyggt.Okej, sök på BRP i snöskoterdelar hela Sverige så är det en kille som heter David i Örnskoldsvik som har massa annonser om BRP mm delar det är honom jag har beställt av ett flertal gånger utan problem!
Jag satte på vänstersidan, snett jämsmed ovankant på nedre baljan.Ni som fått era maskiner med nya REX2 chassiet, hur har ni satt era regskyltar? Har kliat mej i både huvud å skägg ett tag nu, men inte lyckats komma fram till vars ja ska klistra den nånstans utan att de ser förjävligt ut... På förra boondockern klista ja den innanför rutan, ovanpå mätarhuset, men nu är de ju ett fack med lucka där, så lär ju inte gå nu...
Hade så på min ski-doo xp och den sa polisen inget om, den syns framifrån och från luften för helikoptern.Är det inte lite för platt där för att den ska vara synlig framifrån?
"Exakt vad gör du.
Så här satte jag reg plåtern på min Boondocker 2014. Klippte bort det vita utanför den svarta ramen så passade den bättre där.
http://www.ladda-upp.se/bilder/cdnckyxukjwcaw/
Samma/lika på minJa det kommer upp på alla våra tre boondockers.
Kommer aldrig upp "Warm up" på min bd 600? är det för varmt ute kanske, har startat den som kallas då det var -6I Ski-Dootråden pratar dom om inkörningsprocenten visas eller ej. Den ska komma upp i några sek just då man startat, och sen försvinna då "Varm up" visas istället. Ska tydligen vara den senaste uppdateringen av styrboxen som gör det.
Har någon som hämtat sin nya Lynx sett om det visas?