Lynx Rave 670 -97 bra skoter?

H

herry

Är den pålitlig?

Vikt?

Bra i djupsnö?

nått man bör tänka på?

 
Pålitlig - ja
vikt - ca 235 tom
djupsnö - inge vidare men med stor matta och mycket motor så kommer du lika långt som en 5900 - om det inte är några träd ivägen.
Nått du bör tänka på - kolla packboxen på drivaxeln, rengör rave ventilerna, kolla efter sprickor i chassi och trailingarmarnas infästning + att de har rätt veka fotsteg.


Lynx Enduro 600
Svart å röd å blå å silver å nåra färger till
 

FreddeL

Välkänd medlem
1 jan 2000
386
0
16
den väger 218 tom är på 103 riktiga hästar (känns dock som mer) har öhlins fjädring som funkar skitbra såvida man kör som en crossåkare (inge myspys här inte) , lyfter dock skidorna på tok för lätt , kul ett tag men sen vill man styra . En annars jävligt fin skoter .
 

thangil1

Rookie sledder
1 jan 2000
14
0
0
Ljusdal Sverige
www.bjoorn.nu
Har en själv, jävligt nöjd 122 hp, kanon fjädring med öhlinare runt om, Kul spm lek maskin. Tung med orginalskidorna, montera composit snarast möjligt. 2 minus är veka fotsteg ( har förstärkt mina ) samt att att lyset suger järnet. Jag har även höjt styret på min , vilket underlättar när man står och kör.
Ledracer , coh faktiskt rolig lössnö maskin, men du kan ju inte jämföra den med en hill climber.
 
F

Ferry

Thanghil. hehe vet att jag inte kan jämnföra med en hillclimber, men du fattar vad jag menar, vissa kortbandare kan vara ganska duktiga på att röjja sig fram i lössnö också. har iaf köpt den nu, ganska fin liten sak, styrhöjjare är ett måste, den är alldeles för låg för lek, och som du sa att fotstegs förstärkning behövs (kände bara när jag stog och gunga lite, dom svajade på ganska bra, har du upplevt nått "ras" eller vad man ska säga, några grejer som alltid vill jävlas?