lynx reservdelar, internet sida?

charlie_one

Välkänd medlem
14 mar 2006
360
0
16
Norrbotten
jofrab.se

Det har inte gått att regga sig som postorderkund på Skoterdelens hemsida, och då jag ringde och beställde grejorna tog det en j**ra tid att få sakerna, beställde den 5 december -07 och fick sakerna 19 januari -08.
Men som jag sa i en tidigare tråd så är detta den enda gång jag beställt från skoterdelen, så jag vet ju inte om det var nåt speciellt som hände just då och jag vet inte heller om andra har haft problem med långa leveranstider av skoterdelen.
 

esspeji

Välkänd medlem
27 dec 2007
242
0
16
Luleå, Sweden, Sweden
Jag vill inte göra "reklam" eller framhäva att ngn är bättre än ngn annan etc. men jag måste bara få nämna att jag blev oerhört positivt överraskad av RINAB. Jag beställde lite småprylar förra helgen, glömde givetvis hälften och började tjorva o komplettera min order o svamlade lite hit och dit, men på onsdagen hade jag mina prylar, allt stämde och det var inga problem alls med nånting.
Nu vet jag inte alls hur dom har med just Lynxdelar, men värt att kolla enl. min uppfattning iaf.
 
R

Robin

Jag vill inte göra "reklam" eller framhäva att ngn är bättre än ngn annan etc. men jag måste bara få nämna att jag blev oerhört positivt överraskad av RINAB. Jag beställde lite småprylar förra helgen, glömde givetvis hälften och började tjorva o komplettera min order o svamlade lite hit och dit, men på onsdagen hade jag mina prylar, allt stämde och det var inga problem alls med nånting.
Nu vet jag inte alls hur dom har med just Lynxdelar, men värt att kolla enl. min uppfattning iaf.
Rinab rekommenderar jag också. Inga problem och det går fort! Fast av någon anledning kan leveranstiden gå upp emot en vecka om beställning görs på helgen:hmmmm2: i annat fall tar det max 1-2 dagar för mig upp till Kiruna.