Mesh tyg!

LindeMan

Välkänd medlem
4 aug 2007
804
0
16
Hindrar det fin puder snö? Vart kan man köpa sånt? Det är fan ett måste märkte jag nu på phazern då den börjar bludra så fort de e djup snö "över huven" samt i morse så ville den inte riktigt starta och larmade för fel kod 14, vilket känns som ett resultat av pudret.
 

_night_stalker_

Välkänd medlem
17 jan 2007
4.334
1
36
Strömsund / Straejmie
Vart kan man köra mesh tyg? Var några tillfällen igår när jag körde å jag släppte gasen så tog den in mkt snö å ville inte riktigt gå som den skulle i ett par sek. Blir alltid lika less när de händer.
 

groban

Välkänd medlem
10 jan 2007
3.251
4
38
Skellefteå
Vart kan man köra mesh tyg? Var några tillfällen igår när jag körde å jag släppte gasen så tog den in mkt snö å ville inte riktigt gå som den skulle i ett par sek. Blir alltid lika less när de händer.
Har samma problem med edge:n,,den nästan dör då man släpper gasen, sen bluddrar den ett tag innan den blir som vanligt igen..Grymt störande..
 

LindeMan

Välkänd medlem
4 aug 2007
804
0
16
Ha ni pratar om att släppa gasen, Nu är de så jävligt med snö så skotern syns knappt pga all snö, kan säga ja har kört fast några gånger :p Riktigt roligt å surfa nu :D
Yamaha nisse, vart kan vi beställa?
gruppbeställning nån?
Fan ska höra, morsan hyr ut en lokal åt en polare åt henne som har en tyg affär, ska höra där imorgon.
 

öhlman

Välkänd medlem
2 nov 2005
284
0
16
LLA
Strumpbyxor... dvs nylon strumpor..
Montera över befintligt galler så blir det inte lika känsligt för maskor..
Om/när det pajjar stoppar man hålet med lite nagellack..

Tänk så fel fjällan har när hon säger att jag aldrig lyssnar :laugh: