mycket med snö till norrbotten

Jeens_

Välkänd medlem
4 nov 2007
1.136
2
38
Luleå
snöat säkert 1 dm där jag bor (4 mil norr om luleå) och de snöar än!
Så blir nog härligt före imorrn! :)
 
R

Robin

Hittade ställen i Kiruna idag där det var kring 1m snö, vart, det avslöjar jag inte för allmänheten.
 
R

Robin

bakom huset i en snöhög eller ;)

har kommit dryyyygt 1 dm nu, närmare 2 skulle jag tro
OM det vore så väl :eek:



kanske inte ser ut som så på bilden men ha då i åtanke att från lyftbåge ner till marken har jag 50cm i vanliga fall på plan mark samt att jag inte riktigt nått marken där jag stannade, man gasar ju inte mer när man vet att man sitter :stupid:
 

JeppeR

Välkänd medlem
31 jan 2008
928
0
16
Arvidsjaur
Jag bor i Arvidsjaur, och där finns det snö så det räcker LÄNGE!
Haha som exempel så körde jag och en kille lite i skogen och så körde jag fast rätt som det var. Jag skulle trampa runt skotern och då tar jag ett kliv av skotern och försvinner med benet ändå upp till naveln. Snö finns det gott om!
 

Mordecaien

Välkänd medlem
28 jan 2006
376
0
16
Kramfors


Arjeplog igår. Men på leder och sjöar börjar det bli knapert med snö och gott om vatten. Nog är det säsong än men inte är det länge kvar med roligt före.
 
D

Deleted member 9532

Nu är det utan tvekan sommar i stockholm, det ända som saknas är värmen i vattnet. Blommorna har slagit ut, gräset behöver klippas, barnen åker inlines på de soppade gatorna och det är T-shirt och solbrillor på endä in på midnatten...

FYF*N VAD JAG SAKNAR SNÖN!!!:bawling:
 

Max_K

Välkänd medlem
15 sept 2007
2.534
1
36
Koskullskulle
Nu är det utan tvekan sommar i stockholm, det ända som saknas är värmen i vattnet. Blommorna har slagit ut, gräset behöver klippas, barnen åker inlines på de soppade gatorna och det är T-shirt och solbrillor på endä in på midnatten...

FYF*N VAD JAG SAKNAR SNÖN!!!:bawling:
Vars fan kör man skoter i stockholm på vintrarna? :p