Mysbelysning

Stryc9

Välkänd medlem
6 jan 2007
896
0
16
Kiruna
Rent spontant ser det katastrofalt ut... men smaken är som baken...
Inget att satsa på alltså ;)
 

HenkeEdge

Välkänd medlem
18 jan 2006
1.754
0
36
Sandviken
Fult och smaklöst på bilar, på snöskoter... nja dom orden passar nog inte på ett forum ;)

Men jag säger bara skippa den tanken, den går ju knappast fortare och blir inte att väga mindre av det.
 

k-len

Välkänd medlem
12 jul 2005
8.891
38
48
36
mellansel
www.skoterlon.nu
då kör jag min egen väg och säger fränt.
men då ska man inte har rött eller vitt/gult. Då ser de bara ut som att fram/bak lyse har ramlat av.

Men typ blått/grönt/lilla eller någonting. På några tuffa ställen vore helt ok=)
 

Lynxdåre

Välkänd medlem
3 jan 2006
390
0
16
Lule - Hpda
Varför inte sätta små dioder under huven ?

så att man ser motorn etc genom vetilations hålen på huven ?
funderat på det till Revon men alldrig provat.
 

Pitabroed

Välkänd medlem
7 nov 2005
3.258
79
48
Övik
Varför ens tänka tanken att förstöra sin skoter på detta vedervärdiga sätt? Okej på en gatbil/utställningsbil m.m, men på en skoter tror väl moster Greta, 73 att julgranen har rymt från något fattigt hem när hon ser den kommandes längs leden när hon är ute med sina gamla träskidor och hurtar på
 

Fallan

Välkänd medlem
23 okt 2006
264
0
16
www.freewebs.com
Asså att ha något litet och diskret skulle det inte vara något större fel på tycker jag. Den som visas på bilderna ovan är dock för extremt. Men som någon nämt tidigare så skulle d kanske vara tufft att ha något svagt blått ljus som lyser ur luftintagen på huven.. eller några små dioder på nått läckert ställe.. Man får passa så det inte blir julpynt av allt bara.. Nä, alla har sin egen smak o ser d tufft ut i ens ögon så varför fråga andra? Om någon ber dig köpa en neon och du tycker det ser fult ut, köper du det då? :)