när kommer snön?

Konstapel

Välkänd medlem
5 nov 2006
376
0
16
Umeå
I vår stuga någon mil utanför ume hade vi 30-50 cm snö :D , men allt smälte innan jag han sätta mig på skotern o gasa!
 
R

Robin

hahaha avis :D själv har man ju hunnit av värka 20mil i massa pudersnö dom senaste helgerna :D:D
 
R

Robin

bild finns på bildtävlingen med rubriken "nu vill man bara upp till fjällen!!!", var mer snö än vad iaf jag tycker att det ser ut som på bilden...
 
R

Robin

Uppdate: nu har det snöat 24/7 i kiruna från måndag till onsdag :D och enligt rapporterna kommer det fortsätta till på lördag :D kommer bli en super helg nu :d ska försöka att få med kameran också.

de ligger väl ca 70cm snö ute nu:p bara puder
 

StarTrak

Välkänd medlem
7 jan 2006
934
0
16
Kiruna
Jepp :D ännu en dag i snöiga kiruna man vaknar upp till 1-2dm ny snö :D kommer nog att bli en bra vinter om det fortsätter så här :D
 
R

Robin

Ser ut som ni behöver en långbandare istället för en kort :rolleyes:
haha kollade bara på alla mountain/hybrids som flöt på snön :D pudert bär inget alls med kort ;) men det är fan så mycket roligare! måste hålla stumt fär att komma fram :rolleyes:
 

StarTrak

Välkänd medlem
7 jan 2006
934
0
16
Kiruna
Då var man hemma igen, skönt att få köra av sig lite :D Längtar redan tills nästa gång :p hehe när man klev av sjönk man ner en bra bit, var väll runt 60-70cm i Vittangi, ännu mer här i kiruna ^^

kom hit om ni vill köö skojter här har vi full vinter ;)