Som rubriken lyder,
är sugen på att börja riva lite plast för att flytta fram styrstången. Känns som man har styret i magen när man åker och eftersom styrhöjningen står rakt upp och styrkronan vinklad kanske 55 grader bakåt så får man en ganska konstig vinkel på styret vid fulla utslag och styret tippar över på "fel" sida skotern vid burkning. Väger ju så lite så man behöver ju all hjälp man kan få...
Någon som gjort detta? Svårt? Ser ju ut som att det är likadan plast under kronan bortsett från att den är upp och ner på renegade/mxz?
Hoppas nån stackare förstår min knepiga text, skulle vara skönt om man kunde få sig en liten förbättring på förarmiljön. Vill helst inte vinkla tillbaka styret för känns som jag kommer för långt bak på skotern då när man skråar eller vill flyta högt på snön/stoopen. Tycker även att det blir en konstig brytkänsla när man flänger runt i högt tempo på led, man "bryter" mot fel vinkel av ren natur på nått vis. Kanske min körstil det är fel på :blink:
är sugen på att börja riva lite plast för att flytta fram styrstången. Känns som man har styret i magen när man åker och eftersom styrhöjningen står rakt upp och styrkronan vinklad kanske 55 grader bakåt så får man en ganska konstig vinkel på styret vid fulla utslag och styret tippar över på "fel" sida skotern vid burkning. Väger ju så lite så man behöver ju all hjälp man kan få...
Någon som gjort detta? Svårt? Ser ju ut som att det är likadan plast under kronan bortsett från att den är upp och ner på renegade/mxz?
Hoppas nån stackare förstår min knepiga text, skulle vara skönt om man kunde få sig en liten förbättring på förarmiljön. Vill helst inte vinkla tillbaka styret för känns som jag kommer för långt bak på skotern då när man skråar eller vill flyta högt på snön/stoopen. Tycker även att det blir en konstig brytkänsla när man flänger runt i högt tempo på led, man "bryter" mot fel vinkel av ren natur på nått vis. Kanske min körstil det är fel på :blink: