Nån annan än jag som köpt ny polaris idag???

twister

Välkänd medlem
15 okt 2006
2.506
5
38
Östersund
Ni vet väl att polaris har sänkt priserna från o med i dag med 40% på samtliga maskiner från 2009 !:argh: Själv så förlorade jag 35k på min skidoo tnt Grrrr ! En kompis ska köpa en iq 600 09 för 69k till helgen !!!
 

Robbbo

Välkänd medlem
22 jan 2006
1.578
0
16
Luleå
Finns det kvar nån iqrr än? lät som om dem var slut såld väldigt snart! och samma gällde ju så klart alla andra modeller också....
Jag är då glad över mitt fina köp :) dock har jag inte ens suttit på en än :D
 

fredguy

Välkänd medlem
28 nov 2008
1.086
0
36
hua fy satan att köfa skoter nu, och nytt?? sommarn nalks f an vad skönt det ska bli, tur att man har en billig skoter och TACK gud att jag inte drar på mig nåt nytt skit!! skål!!
 

bcool

Välkänd medlem
20 mar 2008
5.277
5
38
Luleå
Grattis Robbo, nu förstår jag varför det blev så bråttom att sälja din hottade RXL eller vad det nu var...

Har du känt till prissänkningen länge?

Nu blev det ju skitjobbigt, har just bestämt mig för en ny Renegade 4-tec eller möjligen en Nytro M. Men om Assaulten kostar typ 85 nu... Hmmm... :hmmmm:

Finns det kvar nya Assaulter i landet förresten?
 

jockegubben

Välkänd medlem
2 nov 2007
4.923
6
38
Harads
www.Jockegubben.pixbox.se
Grattis Robbo, nu förstår jag varför det blev så bråttom att sälja din hottade RXL eller vad det nu var...

Har du känt till prissänkningen länge?

Nu blev det ju skitjobbigt, har just bestämt mig för en ny Renegade 4-tec eller möjligen en Nytro M. Men om Assaulten kostar typ 85 nu... Hmmm... :hmmmm:

Finns det kvar nya Assaulter i landet förresten?

I gällivare(däcklagret) har du då funnits nyss,hör med dom..
 

Kryckan

Välkänd medlem
14 mar 2006
2.320
3
38
Hälsingland
Är det nnå som köpt en Shift 600 och kan dela med sig av prislappen!?!
Åker om 20 min för att förmodligen köpa en, men vill ju veta ungefär vilken prislapp den ligger på.
 

Flaeskbulle

Aktiv medlem
15 mar 2007
84
0
6
Grattis, killen som jag jobbar med, samt hans kusin köpte var sin Assault igår eller om det var i förrgår för fullt pris. Maskinerna kommer från Norge i slutet av veckan. :p
 

Robbbo

Välkänd medlem
22 jan 2006
1.578
0
16
Luleå
Kryckan en chift 600 kostar 60 papp.... Och jag köpte min switchback 800 för 85.... :)
Hörde att det finns bara kvar nån enstaka shift 600 nu allt annat är slut sålt!