Nån snö i Tänndalen???

forden34

Välkänd medlem
28 okt 2006
248
0
16
Ska upp till Tänndalsvallen den 4/1-07 å undrar om det finns nån snö där, tacksam för en massa svar om snödjup å var nånstans man kan åka, mvh Björn
 

forden34

Välkänd medlem
28 okt 2006
248
0
16
Om du varit där då borde du veta, jag vill ha svar å inga gissningar, (Speciellt roligt före är det nog inte) tycker jag inte är ett svar då vi vet att det är en snöfattig vinter än så länge, konkreta svar vill vi alla ha, även du å jag.......
 

lars

Välkänd medlem
31 dec 1999
1.496
0
16
Det går att köra längs lederna, men Tänndalssjön har bara blankis. Is på vägar och i spår. Har regnat en del ovanpå hårdpackad snö. Var där igår
 

lars

Välkänd medlem
31 dec 1999
1.496
0
16
Inga problem med kylningen längs leden skulle jag tro... det ser dessutom ut att komma lite puder ovanpå nu, så det går nog bra.
 

matti

Välkänd medlem
7 aug 2004
1.022
1
16
Långå
www.herjedalen.se
Om du varit där då borde du veta, jag vill ha svar å inga gissningar, (Speciellt roligt före är det nog inte) tycker jag inte är ett svar då vi vet att det är en snöfattig vinter än så länge, konkreta svar vill vi alla ha, även du å jag.......
:eek: Ja varsågod för hjälpen.......:confused:

Ring och prata med Kalle Arnell i Ljusnedal så får du direktinfo (han är ledvärdsboss uppe i Funäs): 070-2667851.

/Matti
 

forden34

Välkänd medlem
28 okt 2006
248
0
16
Jag tackar å bugar för alla svar som skickas till mig, fortsätt å svara så blir jag ännu gladare, mvh Björn :) :)
 

forden34

Välkänd medlem
28 okt 2006
248
0
16
Det var kanonåkning med RMK,n på friåkningsområdet, klev av skotern å skönk ner till höften i härlig vit snö, men lederna var ingen hit att åka på
 

hardinth

Aktiv medlem
1 jan 2000
82
0
6
Gävle
Jag väcker liv i denna tråd då Vi skall upp till Tänndalen nu på Torsdag 18/1...
Vad jag förstår har det snöat en del däruppe, är det fortfarande snöfritt nere i byn?? Hur är lederna?? Men viktigast av allt.... Har det fyllts på i högre terräng/friåkningsområdet? Fresta oss lite ;-)

//T