Nån som sett BCX 800/600 -13 än?

Emanuel

Välkänd medlem
30 sept 2012
936
3
16
Dalarna
Någon som fått syn på någon under skoterns dag? Här nere i dalarna så säger dom att de är en månad bort men att det finns nått enstaka ex högre upp.
:banghead:
Skulle gärna sett dom lite tidigare.

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
 

Emanuel

Välkänd medlem
30 sept 2012
936
3
16
Dalarna
Vi var i mora och var inte in där... (fråga inte varför, bara dumma svar) Kompisarna var in dock och dom sa att det var en -12 som stod där. Inte ifrågasatt men vart helt klart nyfiken nu :p
 

Emanuel

Välkänd medlem
30 sept 2012
936
3
16
Dalarna
Var där nu i annat ärende, det var en -12 som stod där.

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
 

Emanuel

Välkänd medlem
30 sept 2012
936
3
16
Dalarna
Till Kiruna kom ingen bc 13 till skoterns dag iaf. Det var ju den maskin jag helst hade sett samt nya summitarna !
Ja, nyfiken är man ju på Tmotion systemet :)
Känns lite tomt i en bara när det börjar dyka upp bilder på folks nya polarisar under dagarna som varit.
En ski-doo får man helt enkelt nöja sig med att se på bild...

står en på motorbolaget i umeå tror det va en 800
Säker att det inte är en -12a? Fått många tips om nya som kommit till säter o.s.v. fast det står kvar en -12a bara. Lite långt att åka för mig ändå... Men kan ju alltid slå en pling och fråga.
 

Pinne

Välkänd medlem
15 jan 2011
162
0
6
Färila
I Lljusdal hade dom en BCX 800 iaf på skoternsdag, såg riktigt bra ut. och som du säger Emanuel, T-motion ska bli riktigt intressant och se hur det fungerar. I övrigt hade dom bara nya Freeriden, Summit 600 och några grand touring samt arb maskiner. Hade sett fram emot att se 163'an men men.
 

Emanuel

Välkänd medlem
30 sept 2012
936
3
16
Dalarna
I Lljusdal hade dom en BCX 800 iaf på skoternsdag, såg riktigt bra ut. och som du säger Emanuel, T-motion ska bli riktigt intressant och se hur det fungerar. I övrigt hade dom bara nya Freeriden, Summit 600 och några grand touring samt arb maskiner. Hade sett fram emot att se 163'an men men.
Ringde dit och nån kille sa att det var bara adrenalin dom hade där och att det inte fanns någon tolva där heller. Men tack för tipset. Kommer nog inget visningsexemplar annat än i umeå som har demoskotern som var med på roadshowen.