Ny (eller samma) bedragare...

maddafagga

Välkänd medlem
5 dec 2007
116
0
6
Kollar man på bilderna är det inte ens samma hoj, eller så har han skruvat bort blinkers, regplåt, nån grej just under tanken.
 

xLas

Välkänd medlem
10 feb 2008
1.565
2
38
Kalix
Varför vill han ha just 33 papp? :S
Han ville väl ha 33 370:- för Warriorn?
 

Lenfold

Välkänd medlem
3 mar 2008
176
0
6
Kan tänka mig att det finns nån "magisk" gräns för bedrägeri alt. grovt bedrägeri nånstans vid 33000.

Hur som helst, fick hans mailadress och har vidarebefodrat ärendet till Yahoo också.

Nackdelen med web-baserad mail är att det är lite svårare att spåra.
Man måste få t.ex. Yahoo att lämna ut ip-adresser och liknande vilket inte brukar vara så lätt.

/L
 

P-engström

Aktiv medlem
3 okt 2008
96
0
6
sollefteå
Hojen på första bilden är ju inte ens samma som på dom andra, många detaljer som skiljer. Har för mig att ja har sett den där första bilden någon annanstans :O blocket möjligtvis. Och vilken dum jäkel tror han ska få köpa en 06a ducati som gått 500mil för 33 lax ?:p
 

Lenfold

Välkänd medlem
3 mar 2008
176
0
6
Ja det finns nog ingen vettig människa som tror det. Men å andra sidan finns det gott om puckon :)

/L
 

Kekken

Välkänd medlem
9 mar 2007
421
0
16
Lycksele
Ser ut som om bilderna är tagna i en typisk Amerikansk förort för den perfekta familjen :rolleyes:
Jo ja mejlade. Men han var på Buisness trip på ibiza. å samma svarsmall som Yamaha_nisse (tror ja de va) postade i nån tråd för nån vecka sen. så nu hade han tydligen skickat den till mig. får väll se hur länge de tar innan han inser att ja aldrig sagt att ja velat köpa den:D.
(har inte fört över några pengar)...