Nya Polaris 800 Rush Pro-R

pbylund

Välkänd medlem
10 dec 2008
486
0
16
Ö-vik
Verkar ju helt galen den apparaten! Hoppas den kommer som någon slags crossover med 136 tums boggie! Då kommer jag LÄTT plocka ut en sån!
 
S

StoxResearch

Fy fan! Om inget fantastiskt händer så tar nog Polaris hem årets skönhets- och brutalhetspris iaf, :) Way to go Polaris!
 

Marre

Välkänd medlem
14 okt 2007
286
1
16
Boden
mmm sweet as ride :eyebrows:

bara en 345 eller 365 variant med rush boggie som saknas nu
 

Metta

Välkänd medlem
26 sept 2004
426
0
16
Skellefteå
Riktigt spännande maskin, ska bli kul att se hur den blir prissatt.

Rätt brutal, men sjukt ful, låååång huv a`la indystuk... :/
 

Jaacob

Välkänd medlem
22 okt 2009
560
0
16
Luleå
Det är ju fronten som är snyggast på den, tycker även bakdelen är grym. Men hade velat se den med vanlig boggie istället ;)
 

backlun_d

Välkänd medlem
21 mar 2008
610
0
16
Luleå
Riktigt spännande maskin, ska bli kul att se hur den blir prissatt.

Rätt brutal, men sjukt ful, låååång huv a`la indystuk... :/
Såg en "dokumentär" angående indy stuket, tydligen var det hela tanken, dom ville göra något som starkt förknippades med polaris.

Tycker själv att det ser riktigt bra ut! :)
 

jw1978

Välkänd medlem
10 jan 2010
616
11
18
ser kul ut... bara 800cfi motorn går som det ska direkt från fabrik.
 

Jaacob

Välkänd medlem
22 okt 2009
560
0
16
Luleå
Såg en "dokumentär" angående indy stuket, tydligen var det hela tanken, dom ville göra något som starkt förknippades med polaris.

Tycker själv att det ser riktigt bra ut! :)
Jo helt rätt, tror den fanns länkad här på forumet tillomed;)
 

Metta

Välkänd medlem
26 sept 2004
426
0
16
Skellefteå
Såg en "dokumentär" angående indy stuket, tydligen var det hela tanken, dom ville göra något som starkt förknippades med polaris.

Tycker själv att det ser riktigt bra ut! :)
Den ser ju grym ut rakt framifrån, men lång huv? Nej tack för mig, tur vi alla är olika och inte kör med utseendet =)

Att bli nostalgisk över det chassiet och vilja bygga något som starkt påminner om indyn är väl kanske inte så coolt heller, men och andra sidan är ju inte jag det heller.
 

Yamaha.Srx.700

Välkänd medlem
14 apr 2009
2.224
0
36
Överkalix
ser kul ut... bara 800cfi motorn går som det ska direkt från fabrik.
Vad jag har hört så kommer 800cfi motorn som ska sitta i rush 800an vara lite uppdaterad. dvs lite fabrikstrimmad och den motorn kommer bara sitta i rush modellen. Men det går många rykten hit och dit så man vet inte säkert. Time will tell så att säga.

Grym som fan är den då iaf. Rush 600an går ju riktigt bra, mycket bättre klipp än i dragon modellen, vilket jag tror beror på vikten och den är hysteriskt rolig att köra efter leden och i puder också då den är så sjukt smidig.
 

jw1978

Välkänd medlem
10 jan 2010
616
11
18
rush rmk blir säkert en fin skoter.. polaris har på senare år gjort riktigt fina chassin..