Nytro turbo MTX

Skotertoken

Välkänd medlem
12 jan 2007
2.180
0
36
Arvidsjaur
Haha!! Nu börjar det ju brännas! :)

Jag tror inte han som köpte den är medlem, men han brukar iaf titta in lite då och då.
 

Emme.G.H.

Välkänd medlem
10 nov 2009
2.056
0
36
holy shit inte blire väll en 2011 BR 250 :p nemen då blire alltså en polaris elr arctic eftersom de var no go med skrotax å torrvikt under 200 kg :S
 

Skotertoken

Välkänd medlem
12 jan 2007
2.180
0
36
Arvidsjaur
Draken du prickade mitt i prick! Om inget oförutsett händer kommer det stå en sån här i garaget till hösten!



Kommer bli grymmt, har kikat lite på den "live" och den är nog ett riktigt fint "basämne"...
 
D

Draken

Häftigt! Det blir en tråd att följa!! :nod:

Sjukt brutal skoter,men hur tänkte dom när dom satte dit bågen bak på dessa nya polarisar?! Den är ju hemsk.
 
Last edited:

Metso

Välkänd medlem
3 nov 2008
2.832
2
36
Sundsvall
Livet är inte rättvist...
Näe de sa jag också när jag såg Lottodragningen som gav en lycklig person en vinstsumma på 215 miljoner... :(

Nu ska vi inte glida iväg från topic så, Nytron blev/är? Riktigt grym, och jag tvivlar inte en sekund på att RMKn kommer bli sämre!! :beer:
 

Skotertoken

Välkänd medlem
12 jan 2007
2.180
0
36
Arvidsjaur
Jo jag tror det kommer bli kul med något nytt! Hoppas bara att allt kommer gå som det är tänkt, för då kommer detta att bli "insane (2)too"!! ;) Hehe! Håller just nu på att prata med alla berörda angående delar som kommer behövas till den. Får se vad som kommer vara möjligt. Bara hålla tummarna!!
 

Skotertoken

Välkänd medlem
12 jan 2007
2.180
0
36
Arvidsjaur
Träffade nya ägaren på nytron igår, kom in på min verkstad. Han hade ett fånigt flin och pratade om att han var sjukt nöjd med skotern, och att efter att kört trimmad skrotax 1000sdi var det goode skönt att slippa byta variatorrem hela tiden. Jag förstår honom, det är en riktigt fin maskin han köpt!