Det ÄR fränt, men du måste ha volvojacka när du kör bilen :beer: *haha*Jag har ju min "polarisjacka" på mig när jag åker i min "moddade" volvo åxå... hmmm måste jag byta till en volvojacka då??? eller räcker det att ta av sig den, så man ser ut som en vanlig svensson... bilen är som min skoter utrustad med en annan motor "moddad" alltså cheva 350 v8 i 245an å arctic 700 i gammel indyn, å de är nog bara gjort för att det är "FRÄÄÄNT" så de så :rock: Hällsningar från en 42 årig gubbe...
Right on!Jag har ju min "polarisjacka" på mig när jag åker i min "moddade" volvo åxå... hmmm måste jag byta till en volvojacka då??? eller räcker det att ta av sig den, så man ser ut som en vanlig svensson... bilen är som min skoter utrustad med en annan motor "moddad" alltså cheva 350 v8 i 245an å arctic 700 i gammel indyn, å de är nog bara gjort för att det är "FRÄÄÄNT" så de så :rock: Hällsningar från en 42 årig gubbe...
Är mekaniker. vad är du parvel?debaser verkar enbart svartsjuk för att han själv har tummen mitt i handen, köp nu en viking och var glad..
Jag har ingen polaris jacka när jag dundrar runt med min indy och styrhöjjaren vill jag montera för att få bättre ståställning.och alla dessa sythöjjare.
antar att du har en polaris jacka som du har på när du dundrar runt med din indy.(som nästan alla revungar har)
visst, oftast när man monterat styrhöjjare är det för att få bättre kontroll och komfort. men hur ofta är det inte att folk monterar det för att få tuffa till sin image.:boring:
Vi kanske skulle döpa om forumet till "nödig" modding jag har en fråga ångående styrhöjjare. Jag ska sätta en styrhöjjare på min Indy 500, är 4tum en bra höjd om man både ska sitta och stå upp?
moget beteende....Right on!
Sleepers är ju det bästa!
Jackan är ju en annan sak. ha på din polaris stass i bilen du, men tycker nästan tvärtom, polarisjacka=svensson.
Är mekaniker. vad är du parvel?