Outletsnowmobile !

Metso

Välkänd medlem
3 nov 2008
2.832
2
36
Sundsvall
Tja!
En rolig liten fundering bara, var det fler än jag här som fick tag i ett par C&A XTX skidor som dom hade som öppningserbjudande för 2600:-/paret?
 

Tobbe...

Välkänd medlem
2 jan 2006
3.164
5
38
Västernorrland
Ja, det är lite surt-jag hade absolut inte råd med en utgift till på 2600 den här månaden, men samtidigt knäckte jag en skida på Nytron i våras...
Har en uppsättning original RTX skidor som ligger, men dom fungerar verkligen uselt på Nytron om man vill köra utanför spåret.

Jaja, vad är väl en bal på slottet...
 

Hjulboggie rules

Välkänd medlem
21 sept 2004
3.987
25
38
Luleå
En kompis hängde på låset men det fanns tydligen några få par, han blev utan trots att han ringde sekunden efter att de öppnade...
 

ChrisGoransson

Välkänd medlem
6 dec 2009
636
1
16
för nära kusten
Konstigt försäljningsknep om
Metso fick tag i ett par:p

Grattis till Metso idag:)
Man hade väl "två par på lager" så erbjudandet var väl egentligen "så långt laget räcker" i själva verket ett bestämt antal man släppte för pengen. som draupner sa, luktar försäljningsknep..

Satt själv kl12:00 vid datorn men fick inga skidor.
 

tokerik

Välkänd medlem
2 dec 2010
626
0
16
Trosa / Stockholm
Man hade väl "två par på lager" så erbjudandet var väl egentligen "så långt laget räcker" i själva verket ett bestämt antal man släppte för pengen. som draupner sa, luktar försäljningsknep..

Satt själv kl12:00 vid datorn men fick inga skidor.
Absolut försäljningsknep, svårt att veta hur många som fick tag i ett par. Känns mer ok om 100+ köpte men om det var ett 10 tal så känns det riktigt löjligt. Framförallt då de senare samma dag går att beställa för 3995 kr men första google träffen gav en annan svensk sida som tar 3795 kr för samma skidor. Dem bryter inga regler, men frågan är hur smart det är.

Känns inte så mycket "outlet" men imponerad av designen på sidan doh.
 

Mhjax

Välkänd medlem
27 mar 2005
630
0
16
Jag försökte beställa ett par.
Men de hann ta slut innan jag fyllt i kontakt uppgifterna!

Beställde ett par googels istället. Och då fick jag order ID 17, Så de kan ju max funnits 16par skidor!
Riktigt lågt antal!!!
 

Metso

Välkänd medlem
3 nov 2008
2.832
2
36
Sundsvall
Jag ringde faktiskt till dem då det vart problem i "kassan" och tog chansen att samtidigt fråga hur många par dem hade. Till svar fick jag 30 skidor, så om de var 30st eller 15par vet jag inte...
 

factory_racing

Välkänd medlem
6 nov 2007
398
0
16
kalix-nyborg
Jag försökte också få tag i ett par ca xtx skidor men lyckades inte. priset 2600 var ju enormt bra. sur blev jag när jag inte fick lös ett par för 2600.tänkte snöra datorn genom fönstret ;P
 

Metso

Välkänd medlem
3 nov 2008
2.832
2
36
Sundsvall
Ja de var ju bra pris, helt klart... Synd bara att dom endast hade Röda och Svarta.. Men röda kommer nog göra sig bra på Assaulten !!
 

Maaattiii

Välkänd medlem
12 apr 2010
258
2
16
Var väl dom 10 första som beställde som fick skidorna med styrstål och fästen för 3395? Jag vet iallafall en som fick det. :)
 

Skotertoken

Välkänd medlem
12 jan 2007
2.180
0
36
Arvidsjaur
Är det bara jag som tycker att den butiken suger? Priserna är inte särskillt bra dessutom, skulle inte tro dom får kalla sig för outlet.. :/ INTE IMPONERAD ALLS faktiskt. Går att handla billigare och bättre mer lokalt eller på andra shoppar.