Polaris 2005

W

Wheesle

[Uppdaterat: Senast editerat den 10-Dec-03 kl 09:21 PM (CET) av 2stroke (moderator)]http://www.indyspecialty.net/forum/attachments/polaris%20proto%2Ejpg%2Ejpg
 

Bacon

Välkänd medlem
1 jan 2000
576
0
16
Sverige
RE: Polaris 05 !!!

Det ser ut som om dom kommer med en 900 cc motor, börjar bli manligt!!!
 
G

Guest

RE: Polaris 05 !!!

Undrar hur det går med Polaris försäljningen
just nu.

Kommer du att köpa en 04 nu???????
Jag väntar.....

Johannes
 

the trasher

Välkänd medlem
1 jan 2000
226
0
16
RE: Polaris 05 !!!

klart att den ser ut som en rev, eftersom de lär va den bästa körställningen är de ju inte så oväntat att andra tar efter... men denna skoter lär ju vara grymm... iaf mycke snyggare än reven... om de nu är sant?!?!
 

mj

Ny medlem
1 jan 2000
2
0
1
RE: Polaris 05 !!!

INGA källor kan konfimera att denna maskin är på väg ut!

Blandandra har snowrider tagit bort bilden ifrån sidan, efter som den helt saknar förankring på något sätt. "Det kan vara ett hemmabygga likaväl som photoshop..."

Jag är också skeptisk (men visst skulle det vara grymt, de håller jag med om!!!) på grund av de drastiska förändringarna den fått!

men den som lever får se... JO en grej till, (som endast ÄR RYKTEN) ni kommer få se en nyhet som skakar oss cross åkare i skotervärlden, eller vänder allt upp och ner snart..mycket snart. Ska hänvisa till förankrade källor, så fort jag får mer info. Så håll ögonen öppna!
 
F

Fleur

RE: Polaris 05 !!!

Är det så konstigt att det kommer nya skotrar 05? Det gör det ju varje år???
 
P

Polaris städar...

RE: Polaris 05 !!!

[Uppdaterat: Senast editerat den 10-Dec-03 kl 10:30 PM (CET) av 2stroke (moderator)]Hej

Tydligen är bilden så het att den försvinner från de flesta forum i USA. Undrar på vems order........
( läs: Polaris )

Tydligen var tråden ang. -05 RMK 900 så het att den togs bort (dvs cencurerades) från bla. Snowriders forum. Undrar på vems order....

Så kom inte och säg att bilden inte är het...
 

Hasse1

Semi PRO sledder
1 jan 2000
46
0
0
RE: Polaris 05 !!!

Njae...
Tycker inte att den är speciellt snygg, men det är min högst personliga åsikt - respekterar andras.
Det är nått med nospartiet som inte gör att jag får ståpäls,
liknar REV, RX1:an för mycket.

Men den blir nog en hit ändå.
 
G

Guest

Här finns ritningarna på motor som ligger i,
http://www.snowmobilefanatics.com/images/users/650indy/flat.jpg


Johannes
 

2stroke

Välkänd medlem
31 dec 1999
4.445
2
38
Norrbotten
www.lynxtalk.se
RE: Polaris 05 !!!

Svar till : MJ

Vad kul att du troligtvis kommer med intessant information till övriga nyfikna skoteråkare......

MEN ta och registrera dig och var med i diskussionerna och stå för dina åsikter och fakta som du kommer med !!!



:)
 

2stroke

Välkänd medlem
31 dec 1999
4.445
2
38
Norrbotten
www.lynxtalk.se
Liggande Motor.....

[Uppdaterat: Senast editerat den 10-Dec-03 kl 10:40 PM (CET)][Uppdaterat: Senast editerat den 10-Dec-03 kl 10:38 PM (CET)]:) Hej !

Jag har också sett denna här bilden/skissen för ett par veckor sedan men tycker inte att den är speciellt intressant.

Enligt vad jag kan se , så är det INTE i det aktuella Polaris "REV" chassiet som den "Liggande motorn" sitter i !!!

Tycker det snarare ser ut som :
"Yamaha Viking IV" med fyrtaktare !!
Titta tex. på "TSS" termosen som sticker upp på andra sidan ---> Typiskt YAMAHA !!



 

kaka

Välkänd medlem
1 jan 2000
186
0
6
Älvsbyn Sverige vafan annars?
RE: Liggande Motor.....

ifall denna bild är sann så kommer det inte vara någon som kan konkurera ut polaris lössnö maskiner! då polaris bygger skotrar klart bättre en skidoo/lynx ÄCKLIGT snygg skoter!
 
H

hmm

RE: Liggande Motor.....

joo.. men för tillfället är ju arctics mounten bäst