1-0 till uppväxlad alltsåMattan kommer snurra fortare och bli svagare enligt vad min hjärna räknat ut
Dock är det väldigt många maskiner som inte går bra där borta också, så att det bara är soppan som skiljer stämmer tyvärr inte... och att vi har liten annan soppa här har knappast varit något problem tidigare år och att det blev en nyhet i år för polaris att vi har en annan soppa låter mindre troligt.Tyvärr är de nog ingen som kan svara på de. Dom ville fintuna in den lite mer hemma i staterna med våran macksoppa. Är ju de som diffar för oss och "over there"
Osis, gu va skönt att jag blev av med min...Nä, jag tror inte heller det har med våran soppa att göra i slutändan, då är det mer troligt att en slumpgenerator sköter programmeringen av styrboxarna
Min skar för övrigt på veven häromdan, 76 mil.
Hur lyckades du med det?Osis, gu va skönt att jag blev av med min...
Min maskin fick dom aldrig till så dom tog tillbaks den fick dock stå på mig lite grann, tror nog många tiger och hoppas men dagarna går å säsongen är kort och vanlig försäkring 100 pix om dan i 70 dagar vid stillestånd ..Och jänkarna har utökat till 5 år garanti på motorn .... Vad händer här om några årHur lyckades du med det?
Samma här i min 840 RMK SKS 155.Tankat 98okt kört 80mil, går som kulor och krut, inga stift, kallstarter -25° -30°inga bekymmer.Dock har den vid något tillfälle inte svarat på gas när man som mest behövt den.Som nybliven polaris ägare igen så är jag mkt nöjd med maskinen.Dotter på klickdyna och efter har det hängt en brännapulka med kärring å hund,och när inte familjen varit med så har det hoppats och klättrats och fastnats
Börjar ju undra om det verkligen är mappningen som är största felet, så individuella ska inte motorerna vara att ena motorn inte alls går bra med samma mapp som en annan motor har som går klockrent. Måste va nåt annat om nu inte dom som mappat om är helt odugliga och kört i samma mapp som var i tidigare som inte fungeratSamma här i min 840 RMK SKS 155.
110 mil, inga problem alls, tankar bara 95 okt, inga stift, kallstarter -25° -30°inga bekymmer, samma programvara som som flesta efter om mappningen, det jag inte förstår är hur en mappning kan fungera olika på olika skotrar med likadana motorer?
Min (ex) har testas med alla mappningar, så jag tror också att det är nåt annat...Börjar ju undra om det verkligen är mappningen som är största felet, så individuella ska inte motorerna vara att ena motorn inte alls går bra med samma mapp som en annan motor har som går klockrent. Måste va nåt annat om nu inte dom som mappat om är helt odugliga och kört i samma mapp som var i tidigare som inte fungerat
Mysko är det men är mycket nöjd med min och behåller den en säsong till minst.Jag tror inte heller mappningen är grundproblemet eftersom det inte gjort någon skillnad på de maskiner som faktiskt gått riktigt dåligt. Jag tror snarare att det är nån dålig komponent som är problemet och det kan vara extremt svårt att få reda på vilken utan att köra maskinerna med dator uppkopplad då det kan vara vid specifika varvtal/belastning som problemet uppstår och då det är så många saker som kan ställa till det, egentligen allt från insugstemp till avgastemp.