Precis, fixat länken nuSer inte din länk asker men jag gissar du har länkat joey strubs dyno? =)
Du har rätt kikade på en 2021 850 och den gav strax under 180hk och det vet alla att det inte stämmer så bra. Men +15hk var väll ungerfär det som lovats så det stämmer då…Amerikanska bromsningar har alltid varit tvivelaktiga då resultaten skiljer så mycket mellan olika bromsningar
Det är bara att se hans övriga bänkningar från samma bänk så ser du hur mycket den ger jämfört mot andra maskinerAmerikanska bromsningar har alltid varit tvivelaktiga då resultaten skiljer så mycket mellan olika bromsningar
Syftade på bänkningar från olika aktörer i USA. Den ena kan bänka till 170+ hk medans den andra kommer knappt upp i 150 hk.Det är bara att se hans övriga bänkningar från samma bänk så ser du hur mycket den ger jämfört mot andra maskiner
Såg nåt klipp ifrån polaris i morse att det är förseningar pga av nå elektronik komponenter som ej finns på lager så produktionen går sakta
Hoppas den släpper ifrån sig några extra Hk när inkörningen är helt borta, kanske man klarar sig utan fastkörningar i vinter.. om den nu kommer.Du har rätt kikade på en 2021 850 och den gav strax under 180hk och det vet alla att det inte stämmer så bra. Men +15hk var väll ungerfär det som lovats så det stämmer då…
Har du "tur" är det skare innan den dyker upp så då klarar du dej garanterat!Hoppas den släpper ifrån sig några extra Hk när inkörningen är helt borta, kanske man klarar sig utan fastkörningar i vinter.. om den nu kommer.
2021 an har han bänkat till 175. Jag gissar 185 på mcx bänk170hp är väl vad Joey har bromsat standard Patriot 850 till. I så fall är det ju +25hp i Boosten.
Blir spännande när vi får se en i MCX bänk, så vi får pålitliga siffror. Min -19 gav 158hp i MCX bänk, tippar på att vi ser strax över 180 på Boosten.
Riktigt bra i så fall!
Din Åf ska ha info om beräknad leveranstid. Min skulle enligt den infon komma i januari. Blev både överraskad och glad när han ringde och sa att den var klar för upphämtning!Är det fler än jag som inte kan få något svar överhuvudtaget om när skotern beräknas komma. Varken från ÅF eller Polaris Scandinavia.
Måste ju gå spåra via beställningsnummret?
Åtminstone ett ungefärligt datum.
Förstår problemet med "världsläget" men information är väl ingen bristvara p.g.a. det?