Thundercat 1000 har klockats över 200 med radar. Tror de va 209, är inte helt säker men över 200 vet jag att dom gör.Vad jag hört så är Mach Zan den enda std maskinen som gör över 200km/h.
men kom till verkligheten en xcr 800 som gör nära inpå 200 original. hörde förra veckan att det va en gammal krutgumma med rullator som hoppade över 2 brinnande lastbilar i en hastighet med 120 blås. det är dagens sanningVar själv med på ett toppfarts test med gps, förra vintern med en xcr 800-00 och gjorde 197 km/h..Kan till läggas att gps har vid ett flertal tillfällen visat samma hastighet som radar.
Det har du helt rätt i. Om en Xcr på 145 kusar gör 200km/h så borde väl de flesta skotrar med samma effekt och en vettig drevning också göra 200km/h men det har jag då inte sett en skymt av.men kom till verkligheten en xcr 800 som gör nära inpå 200 original. hörde förra veckan att det va en gammal krutgumma med rullator som hoppade över 2 brinnande lastbilar i en hastighet med 120 blås. det är dagens sanning