Polaris Axys 850 -18/19

Davajn

Välkänd medlem
19 dec 2012
1.987
266
83
Skellefteå
www.instagram.com
Lite bilder från förra helgen samt det jag nu pysslar med.










Och detta paket har jag vänta på i 3+ veckor. Satana perkele vad otålig man har varit!!!
Det är kablage för att flasha om ECU'n för mer poooower.





Snygg installation och flytt av ECU + tändspolar. Känns stadigt samt bra passform mot kabelstam osv.






Silber tycker man ska dubbla upp på fjädrar. Vetteklån om de är nödvändigt... Men jag gör de ändå!




Väldigt läckert gjorda adaptrar för gasspjället med väldigt bra passform (tight). Samt ett snyggt plenum som är rätt kraftigt gjord.
Finishen på silbers grejer har verkligen tagit flera steg upp.





Andningsenheten

 

JRO

Välkänd medlem
2 dec 2012
917
26
28
Skell
Måste ändå vart ordentilgt skrot för att panta en -19 va? Kan inte förstå varför en del firmor skickar skotern till skrot pga att de är för dyrt pga en knäckt tunnel eller liknande medans andra firmor gladeligen byter bulk eller tunnel. märkvärt är ju att försäkringen klev upp prick 1000kr på exakt samma skoter mellan 2018 och 2019. trasig matta och framvagn på en -19 ja då blir de pant av skotern, väldigt svårt att förstå detta om det beror på att firmor vill sälja nytt eller om arbetarna är överbetalda:) dom som lider av det är skoterägarna själva som snart har en försäkring på 20k per år.
 

Ermo14

Medlem
12 dec 2013
41
0
6
Luleå
Lite bilder från förra helgen samt det jag nu pysslar med.










Och detta paket har jag vänta på i 3+ veckor. Satana perkele vad otålig man har varit!!!
Det är kablage för att flasha om ECU'n för mer poooower.





Snygg installation och flytt av ECU + tändspolar. Känns stadigt samt bra passform mot kabelstam osv.






Silber tycker man ska dubbla upp på fjädrar. Vetteklån om de är nödvändigt... Men jag gör de ändå!




Väldigt läckert gjorda adaptrar för gasspjället med väldigt bra passform (tight). Samt ett snyggt plenum som är rätt kraftigt gjord.
Finishen på silbers grejer har verkligen tagit flera steg upp.





Andningsenheten

Fränt! Vad kör du för soppa?
 

jjonk

Välkänd medlem
8 feb 2011
101
0
16
Hunnit laborera något med variatorgrejor?, antar att du inte kör med det silber skickat med?