Och snart är det slut på det när det annonseras ut över nätet.Kan ju bero på vilken som handlägger ordern, Colleen heter hon jag pratat med - jag har inte fått hem gejjerna än så det lär väll visa sig då hur dom gjorde.
bra mycket billigare blir även om jag betalar moms7tull -vilket jag alltid räknar med.
hur gör man för att helt slippa betala tull och moms? du betalar alltså ingenting när du hämtar ut ditt paket hos ditt postombud?Sled-parts.com har jag alltid beställt ifrån. Väldigt bra kundservice och snabba svar.
Aldrig åkt på tull/moms och det har aldrig krånlat.
Sist jag beställde (ett par veckor sedan) så blev leveranstiden från tillverkare på det v-kitt jag beställde några dagar längre än planerat pga att de levererade fel kitt till Sled-parts, det tog inte mer än 2 dagar extra och för att kompensera så skickades paketet via USPS Express och var framme hos mitt utlämningställe 4 dagar efter att det skickades från USA, imponerande!
Handlar nog mer om tur, eller är småpaket/brev med värdet nerskrivet då brukar då slinka igenom utan problem. Men direkt det är lite större tycker jag paketen fastnar hos tullen.hur gör man för att helt slippa betala tull och moms? du betalar alltså ingenting när du hämtar ut ditt paket hos ditt postombud?
Jag har beställt både stort och smått ett flertal gånger från olika leverantörer. Och det känns som jag råkat ut för alla varianter.....dyrt och stort har slunkit igenom och billigt och smått har hamnat på tull + moms. Så det är nog mera som sagt om att ha lite flyt men jag räknar alltid med moms/tullHandlar nog mer om tur, eller är småpaket/brev med värdet nerskrivet då brukar då slinka igenom utan problem. Men direkt det är lite större tycker jag paketen fastnar hos tullen.