Polaris RMK 600 07.

Pontusb

Välkänd medlem
26 jul 2008
158
0
6
Hejsan jag funderar på att köpa en Polaris RMK 600 07 155'' Har ni något Posetivt eller Negativt att säga om skotern, skulle vara roligt att få lite information om skotern som jag möjligtvis ska köpa! Tack
 

Yamaha.Srx.700

Välkänd medlem
14 apr 2009
2.224
0
36
Överkalix
Jag har inte kört rmk'n speciellt mycket men av den lilla erfarenhet jag har av den så är det en mycket bra skoter i lössnö, den går att köra på led men känns lite vinglig i högre hastigheter. Men jag antar att du ska köra mest lössnö när du ska köpa en rmk? Nöjd kommer du bli utan tvekan.
 

RMK700Woopie

Välkänd medlem
1 jan 2000
732
0
16
38
Kiruna, Käymäjärvi
rmk 800:ans styrhöjare, slp pipa, och mer olja i dämparna (om de är walker evans luft) slp hot elemination air kit på variatorsidan är bra till våren, och möjligtvis ett no-slip drivhjul i mitten på drivaxeln. annars är det en kanonskoter att skjutsa omkring i snön, den leker skiten ur en summit med sin smidighet (min åsikt, summit = buss, enligt mig). :)
 

_night_stalker_

Välkänd medlem
17 jan 2007
4.334
1
36
Strömsund / Straejmie
Har kört en 08 rmk 600 lite och har delade meningar om den.. Den är lätt och smidig, har bra med effekt å drar riktigt bra. känns vara bra balanserad, lite framtung bara. Det jag inte gillade var att den kändes spårkänslig på led, jag slår knäna i plasten runt tanken ganska mkt, spec på höger sidan av nån anledning..

Jag trivs inte riktigt på dom men det beror nog mkt på att jag är van att köra äldre chassin och tycker att dom oftast är roligare att köra, men de är ju bara min uppfattning. Tror att du skulle bli nöjd med en sån :)