polarisfamiljen

tafflo

Välkänd medlem
19 okt 2008
202
1
18
Blev idag välkomnad till familjen av säljaren när ja beställde en rosa sks ☺ blev totalt såld på den vid provkörningen i tänndalen!
 

Knacket

Välkänd medlem
22 jul 2012
744
0
16
Skellefteå
Tack för ditt stöd i denna svåra tid :)
Varsågod, min gode medmänniska. Även jag lider av sinnesförvirring våren kommer rusandes, värme och pollen kan ställa till med det mest djävulska elände, för att inte tala om spriten..

Vad jag hade hoppas på var mer diskutionsliknande inlägg om din rosa skoter, men ingen annan förutom en sörlänning och kollega till dig som tyckte det var mer viktigt att kommentera mitt ironiska inlägg än att själv inse vilken värdelös trådstart detta var, med värdelösa inlägg som följd.
 

tafflo

Välkänd medlem
19 okt 2008
202
1
18
ja du har faktiskt helt rätt, tycker själv att vad ska folk skriva som kommentar egentligen, mer än kanske, kul för dig, hoppas du blir nöjd med skotern. Men just när ja skrev de så var ja som i en fjortisdimma av lycka, kommit hem från handlarn med ett flin som en liten pojk:)Klart att inte ni andra tycker de är lika fränt hehe.
Varsågod, min gode medmänniska. Även jag lider av sinnesförvirring våren kommer rusandes, värme och pollen kan ställa till med det mest djävulska elände, för att inte tala om spriten..

Vad jag hade hoppas på var mer diskutionsliknande inlägg om din rosa skoter, men ingen annan förutom en sörlänning och kollega till dig som tyckte det var mer viktigt att kommentera mitt ironiska inlägg än att själv inse vilken värdelös trådstart detta var, med värdelösa inlägg som följd.
 

asker

Staff member
Moderator
9 jan 2005
14.088
887
113
Stora Blåsjön
Men just när ja skrev de så var ja som i en fjortisdimma av lycka, kommit hem från handlarn med ett flin som en liten pojk:)Klart att inte ni andra tycker de är lika fränt hehe.
Kul att polaris har börjat göra färgsättningar som tilltalar tjejer lite mer, du kommer garanterat bli nöjd, efter några timmar på denna maskin så kommer grabbarna inte tro sina ögon när du tar av dig hjälmen :) Kul att fler tjejer köper nya 800or nu!
 

tafflo

Välkänd medlem
19 okt 2008
202
1
18
Kul att polaris har börjat göra färgsättningar som tilltalar tjejer lite mer, du kommer garanterat bli nöjd, efter några timmar på denna maskin så kommer grabbarna inte tro sina ögon när du tar av dig hjälmen :) Kul att fler tjejer köper nya 800or nu!
Haha precis, grabbarna kommer bli förvånad som sjutton när ja kommer på denna tjejskoter o tar av mig hjälmen o fram kommer en skäggig gubbe min dotter på sex år är lyrisk över den ☺ tyckte inte den röda sksen var nå fin sen var de ju 66 kams mattan på den oxå o de är lite väl hemma! Resa till saxnäs tors - söndag med boende o käk ingick i köpet, kommer bli grymt kul!
 

HenkeEdge

Välkänd medlem
18 jan 2006
1.754
0
36
Sandviken
Haha precis, grabbarna kommer bli förvånad som sjutton när ja kommer på denna tjejskoter o tar av mig hjälmen o fram kommer en skäggig gubbe min dotter på sex år är lyrisk över den ☺ tyckte inte den röda sksen var nå fin sen var de ju 66 kams mattan på den oxå o de är lite väl hemma! Resa till saxnäs tors - söndag med boende o käk ingick i köpet, kommer bli grymt kul!


Haha, de rosa detaljerna (dekalerna) ser ju ut att vara rätt lätt att ta bort om man vill ha den svart.