Primärfjäder, vem har bäst utbud? Arctic snopro 600 sx..

Andreasjoo

Välkänd medlem
1 sept 2010
145
0
6
Örnsköldsvik
Tjopp,
Lila/lila och Lila/grön primärfjäder är jag ute efter.. var kommer man över dessa utan att handla från usa?
Sen undrar jag även om och isåfall vad det är som skiljer sig från tex speedwerx lila/lila fjäder mot black magic lila/lila eller ac oem lila/lila fjädrar? Är det fortfarande samma värden på dessa och endast kvaliten som skiljer, eller?
Mvh
 

Andreasjoo

Välkänd medlem
1 sept 2010
145
0
6
Örnsköldsvik
Eller om det är någon som sitter och trycker på en tabell över speedwerx fjädrar med start och sluttryck för diverse olika färger? Eller om det är någon som har en lila/grön speedwerx fjäder på hyllan kan ju gärna skicka pm!

mvh
 

Andreasjoo

Välkänd medlem
1 sept 2010
145
0
6
Örnsköldsvik
någon som kan svara på om vilket fabrikat som har en likvärdig fjäder från speedwerx lila/gröna? och om någon vet vart man hittar en tabell där man ser start och sluttrycket på speedwerx lila/gröna?

mvh
 

Rbanan

Välkänd medlem
15 jan 2010
1.710
4
38
Luleå
någon som kan svara på om vilket fabrikat som har en likvärdig fjäder från speedwerx lila/gröna? och om någon vet vart man hittar en tabell där man ser start och sluttrycket på speedwerx lila/gröna?

mvh
Kolla speedwerx hemsida så ser du vad deras fjädrar har för start/sluttryck
 

Andreasjoo

Välkänd medlem
1 sept 2010
145
0
6
Örnsköldsvik
Kolla speedwerx hemsida så ser du vad deras fjädrar har för start/sluttryck
japp men de jag har hittat på deras hemsida är enbart deras nya h5 fjäder 2012 blablaa.. ingen av de fjädrarnar är lila/grön och det verkar inte finnas några tidigare modeller på sidan heller. så hur gör man? huvudsaken jag får reda på start och sluttryck så man kan köpa en likvärdig fjäder av annat fabrikat..

mvh