Procross 1100

Kathalon

Välkänd medlem
28 jan 2011
382
0
16
Hemmingsmark
Satt just och kollade på arcticcats nya lineup, och lade till proclimb 1100 till inköpslistan för 2012. De står mellan den och commandern. Men nu när jag ser på svenska arcticcat så finns bara 1100 turbo och 800?????

stämmer det? Nog hade de varit kul med turbo, men budgeten var runt 130 och är inte så sugen på att lägga ut 156k. Tänkte att jag i framtiden kan utrusta den med mcx turbo.

Är de helt kört med 1100 utan turbo?
 

stecka

Välkänd medlem
24 okt 2005
3.128
1
36
Jämtland,Lit
1juni men varför inte köpa en med turbo på en gång. TROR inte mcx kommer med ett kit till procross då de redan finns att köpa.

Edit: såg nu att de va över din budget.
 

Kathalon

Välkänd medlem
28 jan 2011
382
0
16
Hemmingsmark
1juni men varför inte köpa en med turbo på en gång. TROR inte mcx kommer med ett kit till procross då de redan finns att köpa.

Edit: såg nu att de va över din budget.
Hehe jo inte så att jag inte är sugen, men kan säga att de verkligen har varit uppförsbacke här hemma att få igenom ett köp på en ny skoter för 130k vi snackar år.. tror inte de är läge att säga "jo föresten de blir 26900kr mer än jag sa de är väl ok?"
hade tänkt lite på xtx men det hände ju inget på den fronten till i år och då känns procrossen väldigt mycket snyggare, måste säga att de verkligen var ett uppköp för arcticcat, för de sista chassit de har haft har varit riktigt fult.