Puderfilm från Gördalen...

k-len

Välkänd medlem
12 jul 2005
8.891
38
48
36
mellansel
www.skoterlon.nu
Folk pratar mer om torrnet än om filmen =P

Hur som helst filmen började bra, men ja trodde de skulle bli mer "action". Sen missuppfattade jag det. Trodde de va fler skotrar än bara summiten, men de funka ändå=)

Sen såg jag att du körde väldigt nära trädet där några gånger, och en gång föll du av. Såg jag fel då, eller får vänster handkåpa liet tokigt? eller var de bara en synvilla?

Tyckte de såg ut som så bara. Annars såg den otrroligt smidig ut=D Min skulle vägra starta bara jag vistades i sådär mkt snö:D
 
E

ejwbegysv

Jo som sagt så var filmen mest för att visa hur mycket snö det var... Vi hade inte så mycket tid att filma den dagen tyvärr...

Anledningen till trädkörningar var att man inte såg så bra när det hela tiden öste upp snö i hjälmen :)

Handtagskyddet körde jag sönder strax innan trädkänningen så det var redan pajj.. La omkull den på sjön.

Jo skotern är mycket lättkörd.. Nu är den servad så jag hoppas att variatorerna fungerar nu..
 
4

426H

Vad mycket snö ni hade!! Var själv i sälen den helgen. Ser ut som om ni hade minst 1/2 meter mer snö. Tänkte åka till Gördalen på söndagen men vi var lite trötta efter "högis" så vi sov för länge. :(

Riktigt sköna bilder i alla fall!!!:D