*Pustar*

• Trådskapare Ej medlem/Inloggad
  • Startdatum
E

Ej medlem/Inloggad

Jag kan bara konstatera att man är en looser varje gång man köper en ny skoter, Jag har en F6 som är mindre en ett år gammal som gått 95 mil och som är extrautrustad med back. och jag blev bjuden 60ksek i inbyte på en switchback. :( så f6:an får nog hänga med ett år till.

strimbo

Välkänd medlem
6 nov 2005
228
0
16
Ej medlem/Inloggad skrev:
Jag kan bara konstatera att man är en looser varje gång man köper en ny skoter, Jag har en F6 som är mindre en ett år gammal som gått 95 mil och som är extrautrustad med back. och jag blev bjuden 60ksek i inbyte på en switchback. :( så f6:an får nog hänga med ett år till.
Ja, så är det med allt nytt..

Men F6 är inte fyskam heller :)

the trasher

Välkänd medlem
1 jan 2000
226
0
16
ja de lönar sig att sälja den privat iaf. ingen ide att byta in när man får såna bud.

Larsson

Välkänd medlem
1 jan 2000
402
0
16
58
Sandviken
Jo,det är riktigt dystert det där,men prova & hör med flera återförsäljare.
När jag skulle byta in min Viper mot en RS Venture så skiljde det 12000:- + att jag fick prylar med för 5000 hos den som betalade bäst.

Fick faktiskt mer för den än vad jag begärde på Blocket. :)

Peggan

Välkänd medlem
25 jan 2005
684
0
16
56
Vallentuna
www.superclamp.se
Känner väl till detta bekymmer, lovade därför mig själv att inte köpa något helt nytt mer, varken bil eller annat. Man får harva runt i/på saker som är något år, men det är det värt för mig :p Är ju jätte tacksam för att andra har råd att ta förlusten så man kan köpa till rätt pris efter något år :)

E

ejwbegysv

Köpte min summit 4 mån gammal för 30 000kr billigare än ny :)