Hej! Jag kan erkänna att jag är en "omogen 15 åring" om de va så ni kallade de. Trots att jag är rätt mycke äldre än 15 så klassas jag nog som en "omogen 15 åring" här ändå. Jag pressar oftast på som fan efter leden, tycker de är skitskojj, klarar inte av att ligga o köra sakta. Och sen de där med att man är rädd,och ryggont o allt du sa. de är fel. iallafall för mig, jag har kontroll på skotern. trots att de går rätt fort. och tycker tvärtom, mina dämpare står pall för lederna, tycker de studsar o har sig mycket mycket mer när de går sakta om jag ska vara ärlig. då känner man av alla gupp mycket mera än när de går fort, då flyter man nästan ovanpå om ni förstår vad jag menar. sen håller man ut på sin sida i kurvor. och bromsar in, sen om de är dom som är mer ovan på att köra, där kan jag förstå att de lätt händer olyckor osv. för att dom överskattar sig själva, men i mitt fall så kör jag inte hårdare än vad jag klarar av, och än så länge har jag överlevt. Inte ens varit i närheten på att krocka efter led, trots att de gått fort i kurvor och fått möte etc. ta inte de här fel. jag tycker inte heller att man ska vara o förstöra lederna som den här tråden igentligen handlade om, men även om man kör fort efter lederna, så behöver man inte förstöra. är själv väldigt ofta ute o sladdar. på kvällarna när sportåkningen är över.