R-verkstan i Skellefteå. Ris eller ros??

xtremerider

Välkänd medlem
6 aug 2008
783
1
18
Bredbyn
Vad har ni för erfarenheter av R-verkstan i Skellefteå?
När det gäller mig och folk jag känner så har dom gjort sitt sista jobb iaf. Nu senast har min bror haft en cylinder hos dom för rep. under HELA vintern.
Alltså har ett jobb som skulle ta några veckor i November ännu inte blivit slutfört, sedan när man försöker att kontakta R-verkstan så är dom omöjliga att få tag på. Nu har min bror trots detta kunnat köra skoter hela vintern men hans cylinder ligger mest troligt som hyllvärmare uppe i Skellefteå.
 

potatisgrisen

Välkänd medlem
21 jan 2013
1.563
3
16
flarken
Trevligt bemötande, skön stämning och stort kunnande. väntar själv på lite grejer som gärna hade fått va klara redan. men jag har ingen panik :)
 

bunken

Välkänd medlem
27 jan 2011
1.129
1
38
Moliden Ö-vik
Har tur nog aldrig behövt lämna dit något själv men alla jag känner som lämnat dit är då nöjd med deras jobb.
 

melmaq

Välkänd medlem
1 jan 2000
2.916
1
38
www.lynxtalk.se
Bra bemötande! Massor av hjälp!
Men jag tror att denna säsong kanske de har vare mkt jobb! !!

Köpte ett 860 kit därifrån och kan säga att de var starkare än RKT827 kitet jag hade innan.
Bra Kunskaper
Grymma produkter
Halv dåliga på svara telefon
 

Monumento

Välkänd medlem
21 jul 2008
1.233
4
38
Norra Sverige
Jobbar med han som hade R-verkstan förr, riktigt duktig och trevlig kille. Tror dem haft mycket att göra i vinter.
Dem som jag vet lämnat dit har då varit nöjda iaf, aldrig haft mina saker hos dem.
 

jjonken

Välkänd medlem
5 jan 2013
144
0
16
Min egen erfarenhet, Det tog riktigt lång tid, jävla massa svammel om saker å ting och tyckte dom inte hade sån jätte koll.

Det var så jag kände, kommer inte lämna där igen.
 

xtremerider

Välkänd medlem
6 aug 2008
783
1
18
Bredbyn
Update! Brorsan blev uppringd av R-verkstan och blev lovad att få cylindern skickad, ingen cylinder har dykt upp än. Detta var i April!!
 

HampusDj

Välkänd medlem
24 maj 2006
2.611
10
38
33
Lugnvik
Sitt på telefon nu så kort och gott kan jag säga att det inte funkade nå vidare alls för mig heller.