Rappare summit 800x -04

summit 800ho

Välkänd medlem
25 sept 2007
538
0
16
Hej

Jag har en Summit 800x -04 som gärna får bli lite rappare. Fins det någon som har provat sätta ett v-kit på en sådan. Skriv gärna ned fördelar och/eller nackdelar med det v-kit som just DU haft på din summit 800 el liknande.

Tack/Pekka
 

Temper

Välkänd medlem
6 mar 2006
248
0
16
Dynamo Joe`s S8X kit.
Har det kitet på min Renegade.
Har bara hunnit testat ca 7 mil, men det är grymt.
Rekomenderar det starkt.
 

Magoos

Aktiv medlem
15 feb 2007
92
0
6
Kiruna
dynamo joe har jag försökt att beställa ifrån MEN det är nog den sämsta sidan att beställa ifrån eftersom man aldrig får något svar från killen man mejlar...är han på åretrunt semester eller vad kan det vara...
 

summit 800ho

Välkänd medlem
25 sept 2007
538
0
16
Jag har inte ens hittat hans hemsida, men kittet finns ju att beställa på flera ställen har jag sett:beer:
 

summit 800ho

Välkänd medlem
25 sept 2007
538
0
16
Jaha, jag hade tippat på att den hette
"www.dynamojoes.com" eller någor liknande, men nu fattar jag:laugh:
Det är inte lätt när man är från byn
 

Temper

Välkänd medlem
6 mar 2006
248
0
16
dynamo joe har jag försökt att beställa ifrån MEN det är nog den sämsta sidan att beställa ifrån eftersom man aldrig får något svar från killen man mejlar...är han på åretrunt semester eller vad kan det vara...

Skulle tro att han håller på att bli för stor för att hålla på själv med att tillverka kiten, supporta folk, ta fram nya kit till nya modeller och sedan sälja dom.Beställde mitt kit efter semestern, då var han och jobbade med att snickra hus i obyggden och han hade inte tillgång till internet hela tiden.När han kom hem skickade han kitet och det tog ca 2 veckor att få hem det.Hade löppande mail kontakt med honom hela tiden.Jag rekommenderar helt klart honom tack vare att jag fick support av honom hela tiden.Men som sagt tror att han håller på att bli för stor för hålla på själv.
 

Temper

Välkänd medlem
6 mar 2006
248
0
16
Jaha, jag hade tippat på att den hette
"www.dynamojoes.com" eller någor liknande, men nu fattar jag:laugh:
Det är inte lätt när man är från byn
Ska du beställa ett kit av Dynamo Joe är det bäst om du skickar ett mail till honom om vilken skoter du har, kubik och kam höjden på mattan som sitter på.Då fixar han så du får rätt kit och hur du ska betala.
 

summit 800ho

Välkänd medlem
25 sept 2007
538
0
16
Ska du beställa ett kit av Dynamo Joe är det bäst om du skickar ett mail till honom om vilken skoter du har, kubik och kam höjden på mattan som sitter på.Då fixar han så du får rätt kit och hur du ska betala.
Fan vad fint