Redan en till salu. Yamaha phazer mountain lite -07

Moose

Välkänd medlem
1 jan 2006
162
0
6
Ne jag är inte intresserad. Har inte dom stålarna ;) Får harva med min -00 ett tag till.
 

SRX440

Medlem
17 nov 2005
24
0
1
Lövånger
Måste bara få säga att det är rent löjligt att spekulera i att ägaren skulle vara missnöjd med skotern bara för att den kommer ut på annons.
Typisk märkesriktad missunnsamhet om jag får säga vad jag tycker,till denna tråds överskrift.
Mvh Janne.
 

Moose

Välkänd medlem
1 jan 2006
162
0
6
Måste bara få säga att det är rent löjligt att spekulera i att ägaren skulle vara missnöjd med skotern bara för att den kommer ut på annons.
Typisk märkesriktad missunnsamhet om jag får säga vad jag tycker,till denna tråds överskrift.
Mvh Janne.
Har inte med det att göra :eek: ! Tycker den nya Mountain Lite är jäkligt tuff :cool: Skulle själv vilja ha en om jag hade haft pengarna :( ;)
 

Yaman

Välkänd medlem
7 okt 2006
128
0
6
Klart som fan att det finns folk som är rädda för skrämselpropaganda om att det blir klent med snö.....rätt mycke pengar&ha ståendes i garaget ;)
 

GLS

Välkänd medlem
13 dec 2005
572
0
16
Men han i Kiruna lär ju inte sälja pga snöbrist, dom har väl en halvmeter där iaf.... men som han skriver så är det bilköp på G. Folk ändrar/ångrar sig hela tiden så det är väl ingen idé att ens spekulera i.
 

FOX rider

Välkänd medlem
10 okt 2006
1.426
9
38
46
Ludvika
Vet att det finns folk som har sålt sina för att det är för lite motor. men vad hade dom trott, det är 80hk inte 140!