Renovera en Aktiv Panther Lång!!!!!!

Igbo

Medlem
21 feb 2010
6
0
1
Norrbotten
Den blev ju riktigt fin. Kanon!
Har själv skaffat en Panther lång som det blir att prova snart när lite småsaker är fixade.

Lycka till med objektet :) /Andreas
 

H.G

Välkänd medlem
9 sept 2009
120
1
6
Ludvika, Dalarna
Hej Flinki! Ursäkta att jag inte har svarat på din fråga, men det var först idag som jag var in på detta forum efter vintern..................Mätaren har varit isärtagen för att jag var tvungen att byta glas, det var spräckt och då passade jag på att rengöra den och måla nålen autometerorange. Sen tillbringade jag 2 kvällar åt att slipa aluringen från gammal svart färg och skavmärken...........
Alla knappar och tändingslås togs isär och rengordes från gammalt beck och snyggades till på utsidan. Dekoren gjorde jag själv av Kolfiberfolie och neongrönfolie från VINYLVERKSTAN här på byn.
OCH ja det är kul att greja lite........Den vart ju skaplig.
Har nu samlat på mig en SRX600-98 i delar ( har i princip allt utom chassi) som jag tänkte sätta ihop och Renovera......det blir ju en lång och tråkig höst i år med så man måste ha nått å göra i garaget......
Tack för uppskattningen. Ps vet du någon som har ett chassi till SRX med papper till salu så hojta till!
 

H.G

Välkänd medlem
9 sept 2009
120
1
6
Ludvika, Dalarna
Det där blev ju kanonbra! snyggt jobbat, säg till om du vill sälja den. Är på jakt efter en panter lång...

/ Johan S Fagersta
Mxz550/ Tack så mycket! Men jag tror inte jag ska sälja den, för mycket tid nerlagt på den i förhållande till värde! Mvh Hasse