kanske en dum fråg med vad är kopplingsklossarna å vart sitter dom?Se bara till att kopplingsklossarna är borttagna på F7'an så skani se på res.
Menar du denna?Elan med pro 800 motor.
När kom PPS boggien då ?Lynx Rave oavsett motor innan PPS boggien kom.
Jag med å det är då ingen risk att bågen tar i. Möjligen om man står på bågen...Lynx Rave 800 är ju en riktigt resvänlig skoter. Drar upp på bågen från stillastående utan problem och då har jag ändå orginal mattan.
06 och frammåt.När kom PPS boggien då ?
vilka är kopplingsklossarna och tog du bort dom helt? Dom som sitter framför och bakom torque armen eller? Och hur flytta du infästningen till den mena du?En X2 800 har jag, får inte så jättetrevliga res med den om det inte är ett gupp.. Ännu värre var det original med fullkopplad boggie, var näst intill omöjligt att få skotern att resa då. Men efter att ha tagit bort kopplingsklossarna och flyttat om infästningen till bakre svingarmen vart det betydligt bättre, både för lek och led.
LOL... :laugh:Den resvänligaste skotern e nog en kittycat den får plats i skuffen på dina resor =P
sorry fick bara lov =P
Nackdelen med dom är ju att man blir less på det i längden.Skidoo xp 800r -08
Den skotern reser var som helst, när som helst, hur som helst! Den jag körde var dock nerdrevad 2 kugg och hade 44mm matta.