REV MOUNTAIN !!!!

Pelle

Medlem
1 jan 2000
40
0
1
Förfäkta det gammla Ni, det är lika bra att inse att alla snöskotrar kommer att på något sätt se ut som REV inom några år.
Polaris kommer naturligtvis att kopiera Ski-Doo´n till nästa år.:7
 

per1

Semi PRO sledder
1 jan 2000
25
0
0
ja polaris har ju apat efter med elbacken så..... dom har nog lite ide torka där borta i staterna! Näe ski-doo leder utvecklingen!
 
Z

zimme

alla tillverkare kommer troligtvis att bygga crossmaskiner med "Rev körställning" men att det skulle bli kopior av Rev:en tror jag inte.
Jag hoppas att Polaris bygger en skoter med ett helt nytt chassie och ex deras 4-takts twin på 150 hk. Det kan bli en brutal skoter.

 
Z

zimme

angående elbacken så påstås det att Ski-doo
fick Polaris Boggiekoppling i utbyte mot Elbacken, Jämför en edge- och en Sc-10 III boggie, dom är uppbyggda på samma sätt.
ski-Doo har ju kopierat IFS:en i 10 år snart plus "sidehiller skidorna", ställbar spårvidd på Mountainmaskinerna.
 
Skidoo (bombardier) og Polaris jobber mye sammen om teknikk. Det blir spennende å se til våren hva neste år vil bringe. Det er ikke tvil om at om Polaris og Bombardier legger seg sammen kan det komme mye bra.

Jeg kjører selv Polaris (RMK 700 2003) men har ingen ting imot noe som helst merke. Men jeg var innom en forhandler for yamaha for noen dager siden.

Han mente Yamaha var så bra fordi den var bygget ene og alene av japanere og dem bygget den som bilene. Han hentydet til hvordan det var med små toyota: at dem ikke var noe snygge men at dem startet når man ønsket det. Jeg vet ikke med dere men jeg ønsker ikke å farte rundt på fjellet i noe som skal være en liten toyota. Jeg liker Polaris både for at jeg finner dem gode å kjøre, god kvalitet, design og at dem virker som dem er bygget av entusiaster. og det er det jeg vil ha!!!!

No offence til Yamaha. Han var nok bare litt dårlig å selge:)
 

kalle

Välkänd medlem
1 jan 2000
398
0
16
Den ser precis ut som en gräshoppa. Inte var den då snygg iaf. Men den går säkert bra. Lynx RM är då snyggare.